HPVL Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Flere bilder, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 Pent arbeid Kjekt å høre! rått arbeid, sikle sikle Takk for det. Flere bilder, takk! Går litt tregt, men her er det en liten update med litt bilder. Lakka undersiden og subkassen sort, fikk skrudd på igjen litt diverse fester + litt ekstra varmeskjold nær eksos. Toppen av subkassen er ikke skrudd fast da jeg enda ikke har kjøpt sub + forsterker. Så var det inn og montere i kompressoren igjen. Snudde festene på kompressor for at kassen skulle bli minst mulig, og dette førte til at det ble hinsides trangt å montere. Trodde jeg skulle få fingrene mellom for å få skrudd fast, men det gikk ikke. Uansett, fikk den på plass og skrudd fast. Her ser man elektrikerniplene jeg bruker til å få luftslangene ut Monterte kassen og fikk festet bremseskjoldene noelunde under. De måtte bøyes på nytt for å passe. Har lagt opp strøm til kompressor og lagt klart til forsterker. Blir litt ryddigere når alt er koblet opp og jeg vet lengdene på kabler. Så får jeg se imorgen om jeg gidder å begynne på gulvet. Pakken fra bagriders blir ikke sendt før om en uke så får ikke gjort så mye mer enda. Får forresten to nye Bilstein bakdempere siden Koniene er litt for tykke til det oppsettet jeg har nå. adne95 og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Liker arbeidet! nipplene var jo genial, tror eg må knabbe til meg noen sånne på jobb tilfelle eg får bruk for det Bestemt deg for sub og forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 Liker arbeidet! nipplene var jo genial, tror eg må knabbe til meg noen sånne på jobb tilfelle eg får bruk for det Bestemt deg for sub og forsterker? Forsterker blir nok Rockford Fosgate Prime R500X1D eller R750-1D, men sub er jeg ikke sikker på enda. Har lyst på HELIX E10W, men jeg aner ikke om denne er god eller dårlig. Eneste grunnen til at jeg vil ha den er pga utseende. Er sinnsykt mange stygge subber på markedet. BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henning Bjørge Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 for ein nydleg bil! denna har blitt bra altså! såg jo jævli bra ut det du har drivi med i bagasjerommet nå også har du peiling på åssen felgar du ska ha på den nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 (endret) for ein nydleg bil! denna har blitt bra altså! såg jo jævli bra ut det du har drivi med i bagasjerommet nå også har du peiling på åssen felgar du ska ha på den nå eller? Takk for det! Felger er bestemt ja. Men røper det ikke før de er ferdig bygd.. Endret Desember 3, 2014 av Frode D -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Dette blir nok engang jævlig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 Dette blir nok engang jævlig bra!! Satser på det. - Bestilte sub idag. Satser på den kommer på lørdag sånn at jeg får fortsatt litt før jeg reiser på jobb igjen på mandag. Endte på Helix E10W. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2014 Fikk en bleiepakke fra Koed idag! 335iS luftkanaler, ny luftgrill inni bilen og "brilleholder". Har aldri hatt noen plass å gjøre av mobilen før, da askebegeret er altfor liten plass i. Før: Skulle egentlig bare bytte rett over, men så tenkte jeg at det kunne være kjekt å legge opp til lader og legge inn lys også.Ny til venstre, gammel til høyre: Så var det bare å demontere, borre hull til lys og flytte over. Montert. :thumbup: Så var det over på luftkanalene. Poenget med dette er både å få bort tåkelysene (som jeg aldri bruker) og få mer kald luft inn til oljekjøler og innsug.Før: Etter myyyye om og men: Meget fornøyd med resultatet. Mye renere front Her er også planen med V2-kontrolleren: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Ble ganske vellykket med "fog delete". Har du fått kodet inn at du har fjernet tåkelysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2014 Ble ganske vellykket med "fog delete". Har du fått kodet inn at du har fjernet tåkelysene? Ja, det syns jeg også! Nei, har ikke det. Foreløpig er pærene tilkoblet og stripset fast bak innerskjermen. Orker ikke feilmeldinger hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Det er også en måte å gjøre det på. Hos meg er pæreholderene godt tapet fast under der uten pærer, så det blir litt feilmeldinger når bilen en vakker dag startes igjen. Heldigvis er det relativt enkelt å kode de bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2014 Det er også en måte å gjøre det på. Hos meg er pæreholderene godt tapet fast under der uten pærer, så det blir litt feilmeldinger når bilen en vakker dag startes igjen. Heldigvis er det relativt enkelt å kode de bort. Er planen å kode det bort en gang. Men har ikke utstyret til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Du "trenger" forresten en slik også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2014 (endret) Du "trenger" forresten en slik også. Det skal bestilles, må nesten gjøre det skikkelig. Får ta det og koding samtidig. edit: ser du skal ha felger. Kan disse være av interesse? http://bimmers.no/topic/790724-bmw-style-365-8x18-et30-passer-13-serie-f10/ Endret Desember 4, 2014 av Frode D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå