Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte fra eBay Tyskland her en dag. Kostet €15 pluss frakt. Brukt riktignok, men så lenge de ser greie ut så gjør jo ikke det så mye.

Husker du delenr? Er vel likt på 1 og 3-serie.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

61316932797, men det enkleste er nok å søke etter "lichtschalter 1er" e.l., så ser du bare på bildene hvilke som kun har knapp for tåkelys bak . Er ikke alle som legger ut delenummer, og det kan også være det er flere delenumre som passer.

Du vil nok finne på ebay.co.uk og ebay.com også, men amerikanske modeller har jo ikke tåkelys bak så ville holdt meg til europeiske.

Ang. felgene så er det ikke helt det jeg er ute etter, samt at jeg har litt for mange for øyeblikket, så jeg må nok dessverre stå over der.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

61316932797, men det enkleste er nok å søke etter "lichtschalter 1er" e.l., så ser du bare på bildene hvilke som kun har knapp for tåkelys bak . Er ikke alle som legger ut delenummer, og det kan også være det er flere delenumre som passer.

Du vil nok finne på ebay.co.uk og ebay.com også, men amerikanske modeller har jo ikke tåkelys bak så ville holdt meg til europeiske.

Takk for det. :)

Såg du at jeg redigerte innlegget på forrige side btw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bra med tåkelysdelete. Men skal det ikke være noen plastgitter foran dem? :)

Nei, kan lage det selv, men det er ikke noe der originalt. Eller det finnes et til LCI, men det passer ikke i åpningen på min front, og er bare en stripe. 

Syns det ser rart ut:

2d0nc6q.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig bra uten tåkelysene. Hvor mye bedre kjøling snakker? :)

Oljetemperaturen var ca 10 grader lavere idag enn den var sist jeg kjørte. Det er det samme som andre har erfart. :) Er ikke så rart heller, siden åpningen til oljekjøleren er tredoblet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått på plass sub idag. Hadde to krav når jeg skulle kjøpe sub: den skulle være lavtbyggende innvendig og skulle se bra ut.

Veldig fornøyd med utseende på denne. I romjulen blir det bygging av gulv sånn at det flukter med sub og forhåpentligvis trekking av interiør :)

15966752226_e928299a67_b.jpg

15370267394_1f62df1a10_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imponert over detaljnivået :)  de diodene du brukte i "brilleholderen", har de samme rød-oransj farge som de orginale i bilen? (mener å huske det er samme farge på org diodene på e9x og e39?) og hva er styrken? ble inspirert til å teste ut litt sånne ting i min nå jeg :P tror det hadde blitt fint i dørklinkene i hvert fall, men må ikke være for lyst, bare en glød  :)  

droppa du 12v uttak i kupeen? eller har du en usb til tlf som stikker opp en plass?

Endret av Ådne95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...