Ivrig86 Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Elsker detaljene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Ganske rått håndarbeid, jeg liker det Takker Elsker detaljene!! Tusen takk! - Montert i bilen: Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Det så meget bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Det så meget bra ut. Takk for det! Dette er mye finere enn det jeg hadde i midtkonsollen før. Og denne skjermen har 512 forskjellige fargenyanser så det skal ikke være noe problem å matche lyset til de andre knappene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 se her ja! så veldig bra ut! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 se her ja! så veldig bra ut! ^^Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 (endret) Bare ett spørsmål.. kjøpte meg akkurat en E90, og den skriker etter bredere hjul.. hva slags bredde og inpress må til for å få hjula helt flush med skjermkanten? tenkte å kjøre med 19" med litt strekk. Hvordan blir det med hjul beregnet for M3? ser de har lavt inpress (15-25) Endret Januar 31, 2015 av Vegardb17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2015 Fin bil Takk! Bare ett spørsmål.. kjøpte meg akkurat en E90, og den skriker etter bredere hjul.. hva slags bredde og inpress må til for å få hjula helt flush med skjermkanten? tenkte å kjøre med 19" med litt strekk. Hvordan blir det med hjul beregnet for M3? ser de har lavt inpress (15-25) 9+10" et20 er ca flush med urørte skjermer og vanlig camber. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Litt fremgang. Har trekt slanger til belgene under bilen og fått bøyd til hardlines og lagd til en del av gulvet i bagasjerommet. Glemte selvfølgelig kameraet så det blir bare mobilbilder. Og en liten smakebit av de nye felgene. Eneste bildet jeg har fått så langt.. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Ooooi... Hadde ikke sett for meg den type felger faktisk. Dette blir spennende! Flott arbeid i bagasjenrommet. Blir det å trekke alt i stoff etterpå eller hva er planen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Sitter på gjerde og følger spent med her! Blir denne å se på E30meet i år også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Hardlines er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Ooooi... Hadde ikke sett for meg den type felger faktisk. Dette blir spennende! Flott arbeid i bagasjenrommet. Blir det å trekke alt i stoff etterpå eller hva er planen? Blir veldig spennende med felgene! Planen var å trekke sidene i alcantara og gulvet i skinn. Men er litt usikker siden jeg ikke har noe annet i alcantara. Vurderer å farge sidene og trekke gulvet i skinn. Det kommer en tynn gulvplate over det som er synlig nå sånn at kun hardlines, tank og sub er synlig. Sitter på gjerde og følger spent med her! Blir denne å se på E30meet i år også? Jeg også. Venter på bilder av felgene! Planen er å reise på E30meet, og sikkert Bud Hardlines er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Flott! Da får jeg se bilen live i år også! Huska godt når jeg svinga av E6 å kjørte inn på hotellet på søndagen før e30meet. Da sto din og han kompisen din med e91 parkert utenfor, måtte bort å kike med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå