Gå til innhold

Superbiler i Norge?


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Husker ikke helt historien, men tror den ble bygget opp fra vrak eller fra å være et ekstremt dårlig utg.pkt, Var endel orginaldeler som ikke var mulig å få tak i, så ble benyttet endel andre ferrarideler fra andre biler fra samme epoke i stedenfor....ellerno' i den dur. Så de mest autentiske Ferrarimenneskene vil kanskje si det er en uorginal 250 California, mens andre anerkjenner den som en 250 California.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettop....

 

åssen faen i helvete kan en slik strøken en finnes i Norge på norske skilt uten at noen har funnet ut av det og laget reportasje??? Og hvorfor er den en bruksbil??? 

 

Er kanskje en replika?

 

Den er registrert som 1959 Ferrari så replika er det ikke. Men, jeg har også hatt vansker med å fatte at jeg faktisk ramla over den med guttungen. Var kanskje kompis til N.E.W. som kjørte den? Var biltreff på Lillehammer og denne var gjemt på en grusplass ved en brakke der det ikke stod noen andre biler. En kar i (ren) snekkerbukse på kanskje 40 som reiste med den. Var litt for langt unna til å nå tak i han da han dro. Kan det være norges dyreste bil..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sa at det var tull, det var super biler det. spørs bare hva man legger i super. :-s

 

Det er forskjell på supre biler og superbiler som denne tråden omhandler. Gamle Mercedes C og E-klasse, VW Caravelle og et par pick-up´er med campingvogn kan med rimelighet ikke kunne betegnes under begrepet superbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på supre biler og superbiler som denne tråden omhandler. Gamle Mercedes C og E-klasse, VW Caravelle og et par pick-up´er med campingvogn kan med rimelighet ikke kunne betegnes under begrepet superbil.

jeg synes det var helt fantastiske superbiler vertfall ;-) så da så jeg mitt snitt til og legge de ut, da dette var det jeg regnet som superbiler :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjøper man en avensis....

Det skal nevnes at ikke alle i her i norge er født blære/kækse/show of syndrom/ , man kan faktisk være glad i bilen sin å ha interesee for ålreite biler uten og være totalt avhengi av oppmerksomhet og statusjag :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vet bare at det lå en hvit facelift Gallardo E-gear (LP560 tror jeg de heter) ganske lenge på finn.no, gikk ned fra 2,9 i pris til 2,5 (da hos ny forhandler). Tror Lamborghinier av nyere årsmodell er svært tungsolgte i Norge. De fleste rundt millionen og et par millioner (Murcielagoer av tidlig årgang) ser tilsynelatende ut til å forsvinne raskt.

 

Mener å ha sett bilder noen sted av en svart LP560 Spyder, men uvisst om den er "ekte facelift" eller bare ombygget fra tidlig Gallardo. Går jo et par LP640-look Murcielagoer i Norge nå, samt at jeg vet om hvertfall to ekte LP640er (ene er eid av Harald @ Harald's Gym). Prøver forsiktig å fiske en prøvesittetur i den, men han er jo knapt der med tid til å slå av en prat :-({|=

post-85085-0-39774100-1426940061_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...