Reef89 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Meget flott denne bilen har blitt og fantastisk tøffe bilder karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Pen bil, pene bilder og pen dame:P karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Finner ikke en eneste feil på bildene Forøvrig samme farge som på min ser det ut til, stålgrå ikkesant? karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Finner ikke en eneste feil på bildene Forøvrig samme farge som på min ser det ut til, stålgrå ikkesant? Er stålblå faktisk men ser fort like ut de to fargene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Nesten usaklig at de har to farger som er såå like isåfall, men fin farge på både min og din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Looking VERY nice !! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Hvor i asker holder du til ? har et e46 prosjekt på g selv, kunne fått til noen bilder sammen ? er i fra Asker selv, kan også mulig får en bil eller to fra indrehus garasjen til å stille til biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Hvor i asker holder du til ? har et e46 prosjekt på g selv, kunne fått til noen bilder sammen ? er i fra Asker selv, kan også mulig får en bil eller to fra indrehus garasjen til å stille til biler Holder til mot dikemark. Hadde vært artig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Da har jeg kjøpt og montert forsterker og 2x12" basskasse i bilen. Aldri vært borti merket "crunch" før, så det blir moro å prøve ut. Skal få bytta ut noen høytalere så det får blitt bra lyd også. Felgene mine har også blitt så møkkete fra ifjor sommer, så pelte av plastidipen, pussa over de skadene de har fra tidligere kantkjøring, og lakket de på nytt. Må si det ble bra å få på ny lakk! hare4, Beivakongen, Skårholen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Det ble veldig bra med hvite felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Det der ble ganske bra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Holder til mot dikemark. Hadde vært artig det Spennende, det e ca 800 meter fra huset mitt, rart jeg ikke har sett denne bilen på rimi vardåsen eller noe sånt ? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Spennende, det e ca 800 meter fra huset mitt, rart jeg ikke har sett denne bilen på rimi vardåsen eller noe sånt ? haha Ja, er der jo støtt og stadig så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 *Liten update* Har brukt uka som var nå på å klargjøre bilen til gatebil. Takrailsene og listene mine så ikke ut, var rennemerker som ikke gikk vekk og rustflekker på listene på framdørene. Pusset vekk rusta og lakkerte over med matt svart plastidip. Lakkerte i samme slengen takrailsene, og resultatet ble veldig bra. Har også polert framskjermer og dørene. Byttet ut høyttalerne i framdørene til Gladen 2-veis slim-komponentsett, og høyttalerne bak til Pioneer TS-E1702i. Gir meget god lyd Jeg har vært litt dårlig med å ta bilder, men skal til gatebil med denne på lørdag, så da blir speilrefleksen med! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Er dette den gummimalingen som blir solgt på Torshov bilrekvisita? Hvordan synes du isåfall den var i forhold til vanlig plasti dip? Så den var noen kroner billigere i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå