Kristiansan'årn Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Hehe, jeg har jo vært innom på lang permer osv rekrutten gikk rimelig fort, så har det gått Gradvis saktere, men nå med 50 dager igjen til dimm, så prøver en å holde motet oppe men det er hardt!!! ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Hehe, jeg har jo vært innom på lang permer osv rekrutten gikk rimelig fort, så har det gått Gradvis saktere, men nå med 50 dager igjen til dimm, så prøver en å holde motet oppe men det er hardt!!! ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Lenge siden du skifta motor og girkasse fester? Skifta i orginale eller,merka du noe forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Lenge siden du skifta motor og girkasse fester? Skifta i orginale eller,merka du noe forskjell? Orginale ja, merka stooor forskjell, måtte ruse motor for å kjenne om jeg hadde starta motoren ★sent from my wifi microwave★ sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Blir deilig å bli ferdig med millitæret tenker jeg. . Ring eller pm meg når du er forbi Rani,så tar vi en e34 snakk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Hehe, jeg har jo vært innom på lang permer osv rekrutten gikk rimelig fort, så har det gått Gradvis saktere, men nå med 50 dager igjen til dimm, så prøver en å holde motet oppe men det er hardt!!! ★sent from my wifi microwave★ Jess, har du noen perm før den tid da? får snart komme innom og se på de nye lokalene på mekkeklubben, blir bra ass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Jess, har du noen perm før den tid da? får snart komme innom og se på de nye lokalene på mekkeklubben, blir bra ass!! Ja har en perm om ca 2-3 uker til kan ta å besøke da!, å jadda sveigis! ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Meg da.. vill å ha besøk! Haha Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Ja har en perm om ca 2-3 uker til kan ta å besøke da!, å jadda sveigis! Også meg Vi tar ett E34 treff hos Sveigis igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Meg da.. vill å ha besøk! HahaHør på han a! Nei skal nokk få ordna noe, tenker å kjøre opp bilen en av de siste helgene og kjøre ned dagen jeg dimmer kan ta en tur innom å snakke piss Også meg Vi tar ett E34 treff hos Sveigis igjen! Seff! Tror aldri jeg har prata så mye e34 med 2 personer på en dag ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Jeg og vil ha E34 treff! evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Jeg og vil ha E34 treff! Du får vel joine da kjøre noen timer ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Vet det er en stund siden nå men vilke traversforinger var det du monterte,powerflex sine er vel gule? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Vet det er en stund siden nå men vilke traversforinger var det du monterte,powerflex sine er vel gule?hvis du leser litt nøye er det akg ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Ja skal innrømme at det blir litt skumlesing av og til;) Har lest litt og de sies at Powerfllex sine traversforinger er dårlige,var det derfor du brukte akg kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå