Kristiansan'årn Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Ja skal innrømme at det blir litt skumlesing av og til;) Har lest litt og de sies at Powerfllex sine traversforinger er dårlige,var det derfor du brukte akg kansje? Grunner til jeg kjøpte disse var pga de kostet 800 nye, mens jeg fik de for 5 De er stive, men ikke hockeypuck stive ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 har Powerflex på min, å jeg synes dem er fine! er vell litt smak å behag, samt hvordan bilen ellers er satt opp med understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 tenkte på en e34 gentelman's club på fb, lurte på om det er noen her inne, altså spesielt interiserte som meg selv, svergis, fredrik90 eller Liffi som kunne tenke seg å være med? møtt litt motgang fra den orginale norge fb siden. planen er da å ha fine e34'r og ikke opprustet med angeleyes som er kjøpt av en 18åring med førerkort og planer om å rasere bilen om 6mnd, steinsprut og smårust i dører og koffertlokk går jo greit, meningen er ikke at man skal ha brukt over 100k på bilen sin, men "de litt spesiet interiserte" om det blåser seg opp mye så sletter jeg dette inlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Hvorfor ikke Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 tenkte på en e34 gentelman's club på fb, lurte på om det er noen her inne, altså spesielt interiserte som meg selv, svergis, fredrik90 eller Liffi som kunne tenke seg å være med? møtt litt motgang fra den orginale norge fb siden. planen er da å ha fine e34'r og ikke opprustet med angeleyes som er kjøpt av en 18åring med førerkort og planer om å rasere bilen om 6mnd, steinsprut og smårust i dører og koffertlokk går jo greit, meningen er ikke at man skal ha brukt over 100k på bilen sin, men "de litt spesiet interiserte" om det blåser seg opp mye så sletter jeg dette inlegget. Føler meg støtt og utelatt her.. Angeleyes, here I come! VegarVS og Turbo-HF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 Føler meg støtt og utelatt her.. Angeleyes, here I come! Blir du venn med meg på face så adder jeg deg rani bungee moen ★sent from my wifi microwave★ evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 har brukt vanvittig mye penger på e34! sikkert over 120k tilsammen på alle jeg har eigd, så ser på meg selv som spesielt innterresert! knoskar og evi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Stilig prosjekt! Hadde en original 540 touring selv for noen år siden, veldig gøye biler! Denne blir nok meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 hmmmm... vurderer hvite lykter igjen altså, kommer til å ha mtech på min VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Lest gjennom hele tråden nå og det er kjempe fin bil du har Er på jakt etter en fin E34 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Lest gjennom hele tråden nå og det er kjempe fin bil du har Er på jakt etter en fin E34 selv Takker og finere skal den bli! Hva er du på utkikk etter da? En kosebil eller værdagsbil? Motor? ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Må være en bil som kan brukes hver dag 2,5L (525) holder nok for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Må være en bil som kan brukes hver dag 2,5L (525) holder nok for meg Det er fine motorer, problemet er å finne en som ikke er herja i stykker ★sent from my wifi microwave★ liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 med hjelp av Jan (svergis) og Fredrik (fredrik90) fikk jeg bytta cupefilteret og viskosekoblinga, får bra med luft, men clutchvifta blåser fortsatt i 1 og 2 gir men ikke når bilen er i fri. så bilder! viskosekoblinga: her må man holde fast reimhjulet for å få skrudd den av, som må gjøres lings (feil vei), dette ble gjort på nesten null komma niks(ref Jan med riktig verktøy) ^^ så var det cupefilteret, godt jeg hadde 2 stk meget kløktige karer bla en som hadde gjorte dette før (fredrik90) det gikk ganske så smooth da, samt mye e34 prating! var knotete å komme til å mye som måtte demonteres: så var det filteret, det gamle var modent for utskifting ja! og så et lite avsluttnings bilde av 3 stykk meget fine e34'r takk til Jan og Fredrik med masse hjelp, hadde sikkert brukt 2+4t på samma jobben selv ! ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Bare hyggelig å kunne være til hjelp Rani, er jeg som skal takke da jeg fikk prøve bilen din etterpå Herlig rett og slett, var kjipt å kjøre 520 i dag.... Mye bedre å skru E34 enn å sitte hjemme med kvinnfolk å kikke i veggen, som vi snakker om så skulle vi hatt mer vi skulle fikset når vi først var i gang Det fæle fotavtrykket mitt på de fine velourmattene dine får du unnskylde Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå