FredrikE24 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Girkassa blir jo varm når du kjører? Det er jo ikke noe problem det? Når det gjelder starteren, så er vel det også fingjenget(gjengestigning 1)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 ble varm nok til ikke å kunne ta på etter at den hadde stått i ro i 20 min før opp på bukk, og jeg begynte å skru henger ikke helt med nå FredrikE24, er samme dim på alle biltene utenom de på toppen om jeg ikke husker feil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Fikk montert på eksosen i går, nå falt kjøregleden :/ ble vant med å kjøre med åtter brøl og bensin som antennes i potta.. ble lydløs nå i forhold, starta etter jeg fikk på potta og starta bilen 2 ganger fordi jeg ikke trodde bilen var i gang Kjenner at jeg skal få til rakrør og en veldig subtil potte da jeg virkelig digga bilen men en annen potte . Henta en fjær slik at jeg kunne få bytta den ene knekte fjæra. Slik at jeg kunne fått bilen klar for ettergodkjenning... Men neidaa! den viste seg å være en bakdemper. Faen ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Hvilken eksos har du kjørt med nå før eu da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 dønn orginal, som jeg har lager INGENTING lyd... høres ut som om den kom fra fabrikken.. ganske så kjedelig ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Spennende prosjekt og nydelig bil med riktig motor og kasse Kommer til å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Takker begynte å høre en slags uling fra servon i går, og tidligere erfaring sier at det er mangel på servo olje. Opna opp og fant ut det jeg "fryktet" stemte, ikke mye her altså! Kjøpte så denna : Fylte på med motoren i gang, og vrengte rattet til høyre å venstre Ble å god som ny Var også i så godt humør at jeg tok på en liten kjøretur. Kjørte fra en plass som heter nodeland, og utover til finsland, og kan nevne at speedoen var på tre sifrede tall. Bremser, dempere, styring, clutch, motor og drivverk; fungerte perfekt! alle disse modifikasjonene jeg har gjort, har fått bilen mer kjøreglad årh! Storfornøyd Gleder meg ennå mer til coilovera fåes på ★sent from my wifi microwave★ APedersen, Beivakongen og Bimmer fan reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Blå H&R boks * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Tada: Tüv er viktig: Gammel vs ny: Kunne gjøre slik på denne sia da, demperen bare sank rolig ned da jeg skrudde opp toppen, og kunne trykke den ned uten at an spratt opp ^^ Denne sia ga jeg bare f og løsna fjærbeinet i bunn >.< Slik er nå høyden etter bytte framme! Tenkte å bytte de bak, å når jeg gidder så få godkjent senke fjærer/sett i vognkortet slik at onkelblå ikke går grundig til værks om jeg er uheldig å bli stoppa. Hva tror dere? Når sant skal sies har jeg bare blitt stoppa 1 gang i denne bilen, da fikk jeg øye på blåmann i kontraen... lang historie kort: ble fortalt at om jeg skulle "leke" så måtte jeg dra på parkeringsplassen. Måtte seff prøve på spacerene jeg fikk bak Ble ganske så fet stuk da ja! Litt random bilder Det var alt for denne gang ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Ser bra ut! Men vennligst gjør verden en tjeneste å ta en grundig vask på hjula dine Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Ser bra ut! Men vennligst gjør verden en tjeneste å ta en grundig vask på hjula dine Blir en vasketur i mårra da lønna plinger inn ★sent from my wifi microwave★ APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Eu godkjenning er i boks!!! Det airbag lyset lyste med det forrige rattet i tilleg så se hva jeg gidder å gjøre utav det Og spissinga er perfekt! Var så digg å komme seg på veien, med dette: Og ikke dette: Når man kjører rett fram! Dreit i de fjærene bak forresten, dreiv på i flere timer får å få ned den ene demperen og bytte fjæra, Men den ville ikke av! Så I mårra, blir det spacere rundt om og, coilovers forran. Får se hvilken framgangsmetode jeg skal bruke på å plugge/lupe systemet Noen tips? ★sent from my wifi microwave★ Beivakongen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Konge, gratulerer med godkjenning Er alltid en nydelig følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Grattis med eu Rani 2 nye år på veien er nais. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Konge, gratulerer med godkjenning Er alltid en nydelig følelse!Oh yes det er det Grattis med eu Rani 2 nye år på veien er nais. Takker Skulle nesten tro jeg har bursdag:D ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2014 Yess da skjedde det noe drastisk her om daan: http://www.bimmers.no/index.php?/topic/784973-Hvordan-kan-slik-punktering-skje? Fikk fiksa ut i det, og fikk tak i nye dekk med bra strekk:) Tok en liten tur på mekonomen å handla litt greier på tilbud, prikkbort også men den var kamera sky Framfelgen: Ettet hjulvasken ble det på med spacer: Smøre inn slik at de ikke setter seg helt fast: Så litt bilder Mangler bare coilovers nå!, subber litt bak på venstre side i under stress Mulig bare ha coilovers framme til sls gir seg, vil nødig kappe i noe som funker :/ ★sent from my wifi microwave★ APedersen og Beivakongen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå