///MPower Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 såg dere var der, men litt tull med biler og fiks av det og vi kjørte når dere var i pit og omvendt såg det ut til så fikk ikke tatt turen bort å snakke, og sulten kom krypende til tider også hehe. men skal jo ned på e30meet også vi så får mase litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2014 såg dere var der, men litt tull med biler og fiks av det og vi kjørte når dere var i pit og omvendt såg det ut til så fikk ikke tatt turen bort å snakke, og sulten kom krypende til tider også hehe. men skal jo ned på e30meet også vi så får mase litt da hehe, var så latterlig oppslukt i egen bil å kjøring første gang på bane og. men jo må si hei!, vet ikke helt om jeg skal kjøre på e30 meet da det er over 700 som skal kjøre blir liten plass da tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 fikk nå lamell, simmring og pakning av Tzunami, han var å HENTA DELER FOR meg på gs OG kjørte helt ut til fagerstrand/nesodden og han kunne ikke hente dela på gs og fikk sent en 3. person! snakker om service, denne personen har jeg handla før med før og skal garrantert handle mer av! tipp topp tommel opp! Andy520iA, liffi, Tzunami og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Jøsses, her var det bra omtale! får håpe du får bilen din opp og gå fort igjen liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 da er svinghjulet plana og trykkplata slipt! blir motering i morra. mulig jeg får lupa nivå reguleringa og på med coiloversa bak Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Du står på og det er bra. På tide å treffes for en e34 snakk snart Rani. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Du står på og det er bra. På tide å treffes for en e34 snakk snart Rani. det må vi jan ,mulig jeg turer bort en tur på e30 meet selv må se det litt ann, da forrstillinga rister som et H***vette, i ny å ne. og uheldigvis slurer clutchen fortsatt, så mulig det er trykkplata som ikke er "i form" til lamellen, ellers er det slavesylinderen som kuker og ikke vil løse seg helt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Tror det står en 540touring i vågsbygd uten skilt, du vet ikke hvem som eier denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2014 Tror det står en 540touring i vågsbygd uten skilt, du vet ikke hvem som eier denne? pm meg adresse så skal jeg finne det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 yes, da får vi komme med er riktig så stor opptatering her; fant ut at den trykkplata som jeg hadde var orginal e34, bare at den var lakka blå. viste seg også at den var ødelagt. så da ble det komplett clutch lamell, og trykkplate samt utløselager. så da måtte kassa ned, igjen ^^ begynte med å jekke opp bilen kl 15.00 og var ferdig kl 22.00 1 manns jobb gikk greit. tok noen dårlige mobilbilder fra samsung galaxy s'n min, og ja ikke s2,3,4 eller 5. dette er førstegenrasjons galaxyen... klikker konstant og tar eviheter på å reagere, minst 5 sec for å åpne en app. samtidig som den hopper ut av meldiinger og når jeg skal ringe folk. så plutselig begynner den etter 10 min år ringe å sende meld til folk... denna skal smadres for å si det sånn. men nok om det, her er noen crappy mobilbilder ^^ som dere ser så har bilen sluret fordi trykkplata ikke har gitt nok press på lamellen gamle trykkplata: delvis montert: Montert: nå fungerer clutchen smertefritt, er litt vond å få igang, men er jo 6 pucka skal tåle 170% mer av en standard e39 m5 clutch så er dimensjonert godt nå :P M|Fjeld og evi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Blir innkjøring nå da Er plagsomt med napping ved vaneli kjøring men man vet nå at det holder ved missbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Blir innkjøring nå da Er plagsomt med napping ved vaneli kjøring men man vet nå at det holder ved missbruk hehe, ja men så syykt vanskelig det er kjørte jo inn den andre clutchen for 60 dager siden begynner å bli lei av innkjøringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 da var der coilover bytte bak! (endelig) så da må man lupe servo olja, det valgte jeg å gjøre i venstre framre hjulbue, der går da fra venstre(nivåregulering tur, bremserør. nivåregulering retur, og bensinrør tur og retur) valgte å klippe ledningene da jeg bare vred resten av røret da jeg prøvde å løsne koblingene: en slik liten rørstuss : ferdig: så var det til bakdemperene; valgte å kappe i demperen da jeg ikke fikk den av men verken hammer eller avdrager, og foringen bare løsnet fra senteret. gikk litt fort i svingene, så her er demperen ute (ny vs gammel, og der jeg kappet) man ser også hylsen eg nappet ut til sist : på plass: invendig: valgte å lage en liten loop på slangen som går ut til demperen og feste denne med strips: dette blir midlertidig til jeg får fjernet resten av nivåregulering systemet. litt synd å kappe i stykker systemet da det fugerte, men når den ene siden får du hele hånda inn, mens den andre sia subber så kan man ikke ha det slik litt flere bilder av ferdig reultat, og litt nedjustering : ja jeg mangler en kopp til felgen. har lyst på slike med bmw propellen på. er ca en fingers klaring på hvert hjul nå: og bilen er ganske så stiv og takkler krappe svinger i høy fart close up på framfelgen: close up på bakfelgen: prøvde også med litt terninger ^^ Yay or nay? evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 ble ganske så mange oppdateringer i dag tok bildene fordelt på en uke ca er igang med å bytte det dekselet i bakkant av innsuget, ny pankning og deksel da jeg har en liten plystre lyd som begynner over 4500 omdr ca, få fikk tips om at dette kunne være galt litt demontering må til, bare løsna tanken og dytta den til siden: hadde et ganske så smart bacho bitssett med en mini fastnøkkel skalle som jeg kunne plassere en bits i: var også ei lita marihøne som ville hilse på ^^: var 7 eller 8 torx skruer på baksiden, noen ligger ganske så skult men da ser man det på det nye lokket den gamle har litt olje på seg :/ montert:) alt på plass ble faktisk ikke noe forskjell, men det er en del mindre å bytte Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Litt småknotete jobb det der med veivhusluftinga ja, jeg bytta ut de to verste skruene med vanelige sekskanta. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå