Kristiansan'årn Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Fikk handla meg nåe hjul, m contur 8.5 raund abut, Tenker det blir vinterhjul eller kansje spole hjul. Masse dekk(nesten nye) forran men utslitte bakdekk, den ene felgen var bulka og det kosta 500kr får å rette det, men må ut med 4 nye vinterhjul om Jeg ikke bruker 15" til vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 hvordan ser fangern din ut når du tar av skiltet? slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 nope ser slik ut : men har lyst til å kjøpe den "bmw" ramma, men er jo ulovelig ikke å ha skilt forran ;/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 17, 2014 Forfatter Share Skrevet November 17, 2014 (endret) Her er et bilde av girspaken remy : Og noe annet jeg fikk til å funke her om dagen. Legg merke til at fjernstyrt sentrallås IKKE står i utstyrslisten: https://vimeo.com/112063428 Det jeg gjorde var å følge denne Diy'n her: http://bmwe32.masscom.net/ivo/remote_install/remote_install.html Den fungerer også på e32 Endret November 17, 2014 av crabfish190 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 morsom lesing =) gikk igjennom hele tråden nå og syns bilen din er blitt utrolig fin! (og jeg liker ikke e34 touring egentlig xD) kommer til å følge med her! Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Veldig bra arbeid Rani. Gøy med fj.sentrallås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 ikke verst, har ikke sånn på min heller. dette må undersøkes om ledning ligger der såg jo relativt enkelt ut. fikk du til koding på første forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 18, 2014 Forfatter Share Skrevet November 18, 2014 morsom lesing =) gikk igjennom hele tråden nå og syns bilen din er blitt utrolig fin! (og jeg liker ikke e34 touring egentlig xD) kommer til å følge med her! Hehe takk gøy når folk tar seg tid til å lese tråden min;) Veldig bra arbeid Rani. Gøy med fj.sentrallås. Jeg vet! Føler bilen er hakket mer moderne nå ikke verst, har ikke sånn på min heller. dette må undersøkes om ledning ligger der såg jo relativt enkelt ut. fikk du til koding på første forsøk?Nå hadde jeg en full sjekk av bmw'n på bavaria i Kristiansand, der de noterte alle ymse feil som ikke de fikk med seg på pkk, så tok de tok kodinga i samme slengen.(kommer med lista seinere) prøvde å koble til nøkkelen sånn ca 20 ganger x) men ikke no hell, så "regn med" du må kode om men om det funker på 5 forsøk er jo bare det + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 18, 2014 Forfatter Share Skrevet November 18, 2014 Hadde av bunnpanna for å se om noen bolter hadde løsna: Alt satt godt og tight! Og ny pakning: Fikk også bytta girkasse-eksosfestet da det andre var knekt: Nye bolter: Montert Mobilen skulle seff ta kvelden før jeg fikk tatt flere bilder :/ kjøpte forresten olje hos koed, 5w40 til 40 kr literen!!! Blir å handle der når sommeren nermer seg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 Skulle til porsgrunn med en kompis da ham skulle ta rønken av kneet. Turen bort gikk ikke så smertefritt nei... Hjula er enkel, bytter bare til vinterdekk, og senkesettet så kjøper jeg et med fjører og dempere med TÜV og får dette Godkjent. Og stemplet. Jaja, greit når ting ikke alltid går på skinner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Åhh,er det ikke typisk!! Men hvis du vil og om de passer så har jeg Apex fjærer bak med tuv som du kan hente. Fjærer foran har jeg ikke men sikkert en eller annen som har det. Hvis ikke kjøp det billigste settet du kan med tuv og godkjenn med det. Regner med coilissene kal på igjen;). Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 Åhh,er det ikke typisk!! Men hvis du vil og om de passer så har jeg Apex fjærer bak med tuv som du kan hente. Fjærer foran har jeg ikke men sikkert en eller annen som har det. Hvis ikke kjøp det billigste settet du kan med tuv og godkjenn med det. Regner med coilissene kal på igjen;). du har helt rett jan, tenker noe ala supersport komplett kit eller noe, mulig ta tecnix, som også er justerbare men insatscoilovere, eller om jeg tar helt av og kjøper kw og selger bc-ene... tiden vil vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Hva er det jeg ser Rani? http://m.finn.no/car/used/ad.html?make=0.749&page=2&sort=0&ref=fas&finnkode=54152025&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Dette var bad news Rani.. Du har ihvertfall med å annskaffe deg en e34 igjen. En god e34 venn gidder jeg ikke å miste. Uansett ,lykke til med salg. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2014 Wow folkens, ta det helt med ro her, har lyst på den andre bergunderøde e34n med s62 motor inne her på forummet, ligger på kjøp og salg her inne er liksom ikke noe "må selge" men om jeg får det jeg spør etter, så blir jeg å dure rundt i en ny e34 ganske snart, men om jeg ikke er fornøyd med bud beholdes bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå