sveigis Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 He he ,alltid gøy med noe nytt så skjønner den.. Vær kresen på bud.Da er du med på å bidra til å sette standarden på å få opp prisen på disse bilen. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2014 Har gjort litt diverse siden sist, klarte å finne 7 mcontur hjul til 1300kr, mange av de med hele dekk på som nå er brukt opp ^^ Fikk vrengt av dekka og hevi på splitter nye piggdekk av typen nokian hakka8 Mønster På bil: fikk også bytta bak demperene til senkesettet med tuv, men teit at man må demontere så mye på disse touringene! Ferdig Men ble fryyyyktilig lavt og mykt! Subber så åsi i vær sving, og ved pådrag men nå har det subba i 2 dager så nå må det snart slutte. Får ikke plass til en finger, og bagasje kan jeg bare glemme å ha. Orginale topplager passet iallefall ikke på framdemperan... Helt i bunn Traff også på en liten artig tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Stilige felger, og Rå bil Du må ikkje selge denne. Subbing er noe dritt. Får du det godkjent viss det subber? Du må sikkert ha topplager til f.eks 520i skal du få til bruke den demperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 ja se der ja! ble ikke mye værre med vinterhjula nei! har du gått fra coilovers til senkefjører med dempere? bare for å få det godkjent da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 (endret) Stilige felger, og Rå bil Du må ikkje selge denne. Subbing er noe dritt. Får du det godkjent viss det subber? Du må sikkert ha topplager til f.eks 520i skal du få til bruke den demperen. takk takk om jeg ikke blir fornøyd så trekkes den jo, takler ikke skambud , får se om det går, har jo tuv godkjente spacere og , men hæh? Topplager fra 520? ja se der ja! ble ikke mye værre med vinterhjula nei! har du gått fra coilovers til senkefjører med dempere? bare for å få det godkjent da eller? Hehe, viktig med fete vinterhjul jepp, bare for å godkjenne det, skal på posten i dag, spent om de overprisa topplagetene fra gs er riktige ... de klarte også sende pakken til det jeg bodde før så jeg må kjøre et stykke. Men går fint bilen er god Endret Desember 17, 2014 av crabfish190 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 520i topplager er jo tynnere i demperfestet. Men du har kanskje eit topplager som følger kittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Blir saker når du får ting inn i vognkortet Rani. Da er det bare å bli stoppet med senk ,for å så bli vinket videre med beskjed fra kontrollørene,god tur videre.. En annen ting er felgene du har på nå,helt ærlig så passer disse bilen din perfekt .Ja faktisk mye bedre enn Artec felga dine. Høyglans poler Contour kantene,ny lakk i midten av felga.På med sommerdekk på disse og coilsa dine. Voilla,du har en classy one ,ihvertfall i mine øyne. Står du ute å skrur nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 520i topplager er jo tynnere i demperfestet. Men du har kanskje eit topplager som følger kittet?Nope ingenting som fulgte med, bestilte nytt fra gs på mandag, fikk det i dag men var prikk lik de jeg hadde.faen. Blir saker når du får ting inn i vognkortet Rani. Da er det bare å bli stoppet med senk ,for å så bli vinket videre med beskjed fra kontrollørene,god tur videre.. En annen ting er felgene du har på nå,helt ærlig så passer disse bilen din perfekt .Ja faktisk mye bedre enn Artec felga dine. Høyglans poler Contour kantene,ny lakk i midten av felga.På med sommerdekk på disse og coilsa dine. Voilla,du har en classy one ,ihvertfall i mine øyne. Står du ute å skrur nå eller? Håper på det ja, om jeg skal ha disse som sommerhjul må jeg ha 10" bak hvis ikke bare beholder jeg arteca føler bilen ble litt "bøsere" nå, lettere er felga og vaske også [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Ja,den ble bøs:) Håper det går bra ved biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2014 (endret) Drev å kikka litt på første siden, kan ikke fatte hvor mye som er gjort med bilen i mitt eie på 1.5 år .. damn stemnisbilde på speilglatte veier Endret Desember 18, 2014 av crabfish190 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Må egentlig si meg enig med sveigis her Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2014 Må egentlig si meg enig med sveigis her Sent from my iPhone using Tapatalk hmm, vurderer det om jeg finner 2x10" breie i m-contur replicaene litt digg med mye dekk, et snev av mer kjørekomfort Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Du som var på mjåvann tidligere i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 kan godt stemme det Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Har du vært på denne siden av fylkesgrensa uten å stikke innom meg? Er forøvrig blitt veldig bra nå denne bilen, grom lyd og bra utseende med den nye fangeren Jeg likte det jeg så sist vi møttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå