Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har gjort litt diverse siden sist, klarte å finne 7 mcontur hjul til 1300kr, mange av de med hele dekk på som nå er brukt opp ^^3b1460f03ddbfc917fb5e9ed946331e0.jpg

Fikk vrengt av dekka og hevi på splitter nye piggdekk av typen nokian hakka8 :D

Mønster

9a22b2330df2679cb8d4ae195bd85d50.jpg

På bil:

760510dd8a09516ebb5bdb69487f9eec.jpg

fikk også bytta bak demperene til senkesettet med tuv, men teit at man må demontere så mye på disse touringene!

421f43678d29b4dceb9b9d2ccf3c9e48.jpg

Ferdig

6a32482cf549f55e5726ad4c40699bdb.jpg

Men ble fryyyyktilig lavt og mykt!

ad5479c5bf6ef306d88fe1171466e2d1.jpg

Subber så åsi i vær sving, og ved pådrag men nå har det subba i 2 dager så nå må det snart slutte. Får ikke plass til en finger, og bagasje kan jeg bare glemme å ha.

ece8100e708dd002dfdfe0953ebba1d7.jpg

Orginale topplager passet iallefall ikke på framdemperan...

82be96fa58531c203cc008f6744ca90f.jpg

Helt i bunn

54aa557547ffb5fd8159707177e36d2b.jpg

Traff også på en liten artig tralle

e1c09b2bb359e1713f6854bf2697ce54.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige felger, og Rå bil :) Du må ikkje selge denne.

Subbing er noe dritt. Får du det godkjent viss det subber?

Du må sikkert ha topplager til f.eks 520i skal du få til bruke den demperen.

takk takk :) om jeg ikke blir fornøyd så trekkes den jo, takler ikke skambud :), får se om det går, har jo tuv godkjente spacere og :), men hæh? Topplager fra 520?

ja se der ja! :D ble ikke mye værre med vinterhjula nei! :D

har du gått fra coilovers til senkefjører med dempere? bare for å få det godkjent da eller? :)

Hehe, viktig med fete vinterhjul ;) jepp, bare for å godkjenne det, skal på posten i dag, spent om de overprisa topplagetene fra gs er riktige ... de klarte også sende pakken til det jeg bodde før så jeg må kjøre et stykke. Men går fint bilen er god ;) Endret av crabfish190
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir saker når du får ting inn i vognkortet Rani.

Da er det bare å bli stoppet med senk ,for å så bli vinket videre med beskjed fra kontrollørene,god tur videre.;).

En annen ting er felgene du har på nå,helt ærlig så passer disse bilen din perfekt .Ja faktisk mye bedre enn Artec felga dine.

Høyglans poler Contour kantene,ny lakk i midten av felga.På med sommerdekk på disse og coilsa dine.

Voilla,du har en classy one ,ihvertfall i mine øyne.

Står du ute å skrur nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

520i topplager er jo tynnere i demperfestet. Men du har kanskje eit topplager som følger kittet?

Nope ingenting som fulgte med, bestilte nytt fra gs på mandag, fikk det i dag men var prikk lik de jeg hadde.faen.

Blir saker når du får ting inn i vognkortet Rani.

Da er det bare å bli stoppet med senk ,for å så bli vinket videre med beskjed fra kontrollørene,god tur videre.;).

En annen ting er felgene du har på nå,helt ærlig så passer disse bilen din perfekt .Ja faktisk mye bedre enn Artec felga dine.

Høyglans poler Contour kantene,ny lakk i midten av felga.På med sommerdekk på disse og coilsa dine.

Voilla,du har en classy one ,ihvertfall i mine øyne.

Står du ute å skrur nå eller?

Håper på det ja, om jeg skal ha disse som sommerhjul må jeg ha 10" bak hvis ikke bare beholder jeg arteca :) føler bilen ble litt "bøsere" nå, lettere er felga og vaske også [emoji14]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...