pautomagi Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Niks, men det hadde vært morro og hatt en daily som nesten kunne matcha banebil. Type godkjent halvbur, stoler, motor og drivverk Planer om mer kjøring i år da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Blir kanskje en eller 2 ganger tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Dette var grunnen til at reima røyk: , så å med en ny en i aluminium : Så ny reim (ikke bilde), og ny radiator : Og det sykeste av alt, reima var dyrere enn radiatoren, og radiatoren var bare 3mnd gammel 250kr ink frakt!!!, reima fra ebay var 288kr ink frakt og det alu hjulet rundt en hundrings! Gjør meg litt glad å gjøre sånne kupp Hadde jo seff tappet seg helt tom for strøm, da kom naboen til utsetning med en sort Volvo 144, med regnr "144". nå skal jeg ikke si dette høyt men eldre Volvoer syntes jeg er småtøffe Stemningsbilde etter første kjøreturen på 1 mnd eller no: Det var alt for denne gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 (endret) Liten update her : Kikker også på en oppgradering av bremsene fortiden Må samtidig finne en måte å dempe eksosen noen hakk, pga rudskogen. Blir gøy å treffe liffi og co! Har og levert artec'a til lakk for en rimelig penge, kanten skal pusses litt og Tenker å på nytt ratt Fikk å sota blinklysa litt, ikke helt røde men er litt rødere oransje: Og Har noen tre lister jeg skal få bytta i mørkere tre Blir også vår/sommer rengjøring samtidig. Skal også prøve å få polert før rudskogen Mer updates kommer fortløpende! Endret Juni 17, 2015 av crabfish190 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Koslig å se en update her og Rani. Du nevner gammal Volvo og jada ,det er fint det. Billig radiator uten tvil"). Gøy å se litt updates her igjen. Viktig det å ikke la tråden dø ut. Gøyere å lese om ting her på Bimmers enn andre plasser som Fb mener jeg. liffi og Kristiansan'årn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 (endret) Se her ja, her har det skjedd saker og ting siden sist. Bilen var blitt skikkelig....grønn..eller er det turkis? Ser ut som en veldig bra og omfattende lakk jobb. Endret Juni 17, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Møtt denne noen ganger på veien nå, ser bra ut! blir den å sjå på YX lillesand i morgen? Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 Møtt denne noen ganger på veien nå, ser bra ut! blir den å sjå på YX lillesand i morgen? Sent from my iPad using Tapatalk Takk takk, hadde vært planen om jeg ikke skulle i bursdag til dama men blir å se på bmwccn rudskogen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 (endret) Kontakta en kamerat, som "tilfeldigvis" er blikkenslager. Fikk han til å lage noe da det blir litt varmt da bilen står i kø, så here goes: Begynner med å ta mål : Plassering av vifter: Viktig å være litt nøye Lager hull til flapsene som åpner seg i fart: Fææri! Også montert Bare å fylle vann og kjøleveske og tur å kjør Endret Juni 23, 2015 av crabfish190 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 så veldig bra ut! Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Hva er flapsa godt før egentlig? [emoji33] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Hva er flapsa godt før egentlig? [emoji33] Sent from my iPhone using Tapatalk åpne seg, slik at det blir gjennomstrømning når man kjører, og lukke seg når man står i ro og skal "trekke ut" lufta Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 (endret) En liten (stor) oppdatering her: fikk til tilbake noen hjul fra lakk: Og Måtte seff ha dekk på dagen etter da dekksjappa hadde stengt Så tok til noe like gøy : nemlig polering! LMS Autospa (en kamerat (Lars morten) som har begynt med detailing) , ble en grundig utvendig vask med alt mulig av såper og avfetting, som luktet hubbabubba :] Her rubber han en ripe som, en idiot som måtte forbi lagde mens min stod stille(jeg dreiv å rydda i en bod) Sa du Linselus? Ferdig! Og Så ble det en liten kjøretur etterfulgt av flere bilder lar bildene tale for seg Og i morgen( i dag) 26.5. blir det avreise til rudskogen og bmwccn Endret Juni 25, 2015 av crabfish190 sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 nu va'n fin! så ut som en kul fyr han derre linselusa lurer på om jeg snart får tid til og shine min egen bil nå da? Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 (endret) Var nå i helga på bmwccn i rudskogen, sammen med Liffi og en hel hau andre!Men før jeg dro måtte bakluka fungere, fiksa opp i ledningene i luka for en stund siden, og da er lednings brudd utelukket, så dro jeg til Bjarne Johansen, den jeg ble kjent med en ny e34 fanatist modulen kosta greit før men fikk den über billig! Av med trekket og begynne å demontere Modulen/låsenSå fiksa! Funka fjell!Klar for avgang Ombord bastø ferga, Horten-MossAnkommet treffet, og her går det i touring!Etter 6 runder på banen kjørte jeg av, og skulle bytte dekk, da sa det paff! Fikk tak i ny slange som jeg fikk tilpassa fra Remy her inne, så var det tut å kjør!Fikk også litt battlescars etter 2 dager på Rudskogen, Og Og tror skjermene forran må valses ennå mer og lakkes på nytt, strekene fra bakhjul går vekk med prikkbort Tok følge med Marcus ett stykke, så da var det 3 stk e34 touring på rekke fra rudskogen, han fremst dama hans i midten og, og med dama bakerst.Så påvei hjem måtte vi vente i 1t og 30 min pga det var noe problemer med båtene...Så påvei hjemEt av mange bilder dama fikk tatt, skal få lagt ut flere ettervert Det var alt for denne gang Endret Juni 29, 2015 av crabfish190 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå