Tyskerblekk Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Jess, hva syns dere er det peneste, tøffeste el, fronten man kan kjøre på en E36 ? Gule blinklys? Hvite blink? Sota lykter? Orginale lykter m/ ettermontert AE? Dere skjønner greia! Kom gjerne med bilde, trenger inspirasjon til hva jeg skal gjøre selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Vanlig M3 front med leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerblekk Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Jeg tenker mere på hele kombinasjonen. Fins jo ett hav av lykter og blinklys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Kommer jo nesten ann på fargen på bilen det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Mørke E36`er kler gjerne oransje blink ellers er det vanlig M3 front med leppe som gjelder <3 Ellers kan man jo jazze enda mere opp med lamin X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Jeg synes egentelig ikke at E36 er noen pen bil, mangler elegansen og kraften i linjene slik E34 har. Men jeg synes jo en Coupe med M tech kan være en staselig bil, så lenge den er original Også må jeg jo ta frem originalen, rett og slett fordi jeg ikke kan huske når jeg så en dønn original E36 sist med litt spenstig motor. Har sin sjarm disse også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerblekk Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Der sier du noe, en strøken orginal e36 finnes vell knapt.. Men så har den vell ikke helt sklidd over i "klassiker" verden enda heller.. Kan ikke være mange år igjen til det.. rundt 2018, da har nyeste passert 20år gammel. To ganske like finisher, syns coupen er finest, men samtidig kanskje ikke så spenstig som compacten. Da tenker jeg spes på fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Jeg har beholdt min original uten m-tech, bare kjøpt nye felger og litt moderat senk. Liker hvordan det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Coupén Fredrik la ut bilde av er en totalt original M-tech, altså ingen M3 frontfanger men M-tech (forskjell: List og ikke gitter i inntaket). Personlig syntes jeg listen gjør fronten mer kompakt og særegen, da det ble levert svært få original M-tech biler av e36 både i Norge og utland. Av lykter ville jeg definitiv valgt originale ZKW lykter. e36 karosseriet ble levert med både Bosch, ZKW og Hella (kun compact) lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3er Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Liker best M-tech fronten, men av orginale standard støtfangere, så synes jeg den første utgaven er finest (1991-1996), mer sportslig enn den som kom med faceliften. 0310_01z+1993_bmw_325is_coupe+front_left.jpg_ bmw_318_1991.jpg VS Facelift: 1.jpg Ellers så var denne ganske bra: 9AB9F473-210B-49ED-AF1A-7311EDD2A4B0.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Orginale lykter. Skal man ha AE . bruk CCFL og ikke uorginale lykter. Hvite blinklys med mørkt glass. Orange får bilen til å se ut som den er fra 1812. Liker den med øyelokk. Uten ser fronten veldig høy ut. Med ser bilen lavere og mer sinnt ut. Øyelokk i bunn av lykta kler noen biler. Ikke alle. Vet ikke hvorfor jeg syn det. M fanger er finest. Dette er min mening om E36 front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Orginale lykter. Skal man ha AE . bruk CCFL og ikke uorginale lykter. Hvite blinklys med mørkt glass. Orange får bilen til å se ut som den er fra 1812. Liker den med øyelokk. Uten ser fronten veldig høy ut. Med ser bilen lavere og mer sinnt ut. Øyelokk i bunn av lykta kler noen biler. Ikke alle. Vet ikke hvorfor jeg syn det. M fanger er finest. Dette er min mening om E36 front. Øyelokk og slik kebabstyling er ikke min trall ivertfall, det ser jo ut som bilen har forstoppelse slik dem myser. Jeg liker godt kontraster og originalstuk, derfor har jeg fortsatt ett originalt sett med oransjeblink. (en trend jeg har sett, er at veldig mange starter med å bytte til mørkere blanke blink, for så å gå tilbake til oransjeblink/hvite siden det er så traust og kjedelig uten) E36 er jo designet på 80 tallet, så at den ser gammel ut er jo ikke å forhindre uansett. e36 er derimot av mange sett som ett barn bare en far kan elske, og dette var også tilfellet for meg og min man må nesten studere dem litt på nærhold for å skjønne hvordan designet er tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Sånn her liker jeg best. Blinklysene kunne ha vært litt mørkere for å matche hovedlyktene bedre. Øyelokkene kunne dog vært noe smalere. Rollerboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Sånn her liker jeg best. Blinklysene kunne ha vært litt mørkere for å matche hovedlyktene bedre. Øyelokkene kunne dog vært noe smalere. image.jpg Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Også må jeg jo ta frem originalen, rett og slett fordi jeg ikke kan huske når jeg så en dønn original E36 sist med litt spenstig motor. Har sin sjarm disse også Jeg hadde en nøyaktig maken 1997 323i... dog Boston grønn. Dette er etter min mening slik en standard E36 tar seg best ut. Klassisk og original... Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå