Fredrik 90 Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Det der ble veldig bra, er absolutt mer behagelig å hvile øynene på enn den som sto der Er så gromt det rattet du har synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Det der ble veldig bra, er absolutt mer behagelig å hvile øynene på enn den som sto der Er så gromt det rattet du har synes jeg +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Gratulerer med en nydelig Alpina! skulle bare vert facelift mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Skaffet meg en E39 nå i helgen Noen kan jo prøve å gjette hva dette er og hvilken farge! Hint hint individual all the way... Syntes denne fargen er råere enn både alpina blå og estoril. Men ikke sikkert alle er enige Bilde, flere kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Det måtte jo være Individual, er vel ingen annen grunn til å kjøpe en BMW i denne fargen Tipper M5 eller 540I M sport Kommer iallfall ifra Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Det er vel en 540 det der. Kul er den hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Det er ihvertfall ikke M5 da sverdet synest i fronten. Org M tech individual 530i/d kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Ahj: du fikk m5 med sverdet også ikke noe vanlig sak å ha det though Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Ahj: du fikk m5 med sverdet også ikke noe vanlig sak å ha det though Det ante jeg ikke, men ser at du IKKE har lagt merke til speilene som IKKE er M5 så er nok jeg som har mer rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 ++ comfortstoler, standard speil utvendig/innvendig, ingen antenne på bakruta, store bremser, m-spoiler på ræva, merket på støtlistene på dørene. Ja, det kan være flere ting dette.. Det ante jeg ikke, men ser at du IKKE har lagt merke til speilene som IKKE er M5 så er nok jeg som har mer rett Ikke at jeg visste man kunne få sverdet på M5 heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Det ante jeg ikke, men ser at du IKKE har lagt merke til speilene som IKKE er M5 så er nok jeg som har mer rett Så med en gang at det ikke var m5, men ville bare nevne det for deg var ikke ment som noe angrep ahj Man ser også at den har sidelister med m-logo, ikke m5-logo, samt at bremsene ser ikke så altfor store ut? Bortsett fra det så ser det ut som en flott e39, med godt med utstyr, liker godt fargen i kombinasjon med highgloss lister og sotede ruter Edit: fikk jo ikke med meg innlegget til RS, så ble litt dobbelt opp det men "standard" innvendig speil, altså det firkantede, er faktisk originalt på mange m5'r, gjerne de med mest utstyr, da de ovale speilene ikke har så mye utstyr i seg så man kan nok ikke se på det om en e39 er m5 eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 Bilen er en 2000 modell, som er registrert førstegang i 2001 i Munchen. Ble i 2005 kjøpt av en svensk eldre mann. Som jeg kjøpte bilen av nå nylig. Bilen er stappa med utstyr! Individual fargen, nydelig farge. Blir nesten en blanding av estorilblå og alpina grønn Motor jada 540 Er alcantara interiør som jeg syntes passer bra til fargen på bilen. Tror denne farge komboen på en 540 E39 er den eneste på verdensbasis.. norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Da hadde jeg nesten rett, gratulerer så mye med grom bil Når jeg ser interiøret så synes jeg med ett det ble tøft med den utvendige fargen, spesielt men absolutt kult. Hva er planene for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 åhh.. den så jo helt perfekt ut! Drit fin farge! Grattis med ny vogn Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Ja, den interiørfargen var virkelig Individual Men tøff bil. Hva slags utstyr har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå