Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!


 Share

Anbefalte innlegg

Da var felgene bestillt. Ikke noe veldig fancy, ble et bra sett med Orginale Style 67 fra E46 M3. Skal ha på 25mm spacere fremme og og få perfekt fitment. Dette settet er også lakkert i gloss gunmetal, så litt utenom det vanlige.

post-67996-0-46184600-1431109248_thumb.j
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de skal sitte ganske bra ja med 25mm spacere fremme. Må si at understellet til M3 er ganske rart :P Felgspecs orginalt er jo 8x19" ET47 fremme og 9.5x19" ET27 bak :P

(Du var ikke intr. i dekka?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jævlig merkelig! mtp på at felgene blir jo sittende ganske langt inni hjulbua foran med det inpresset! skulle jo vært rundt et 20 foran og bak på de! da er det jo nesten perfekt fit! :D
var litt men så inså jeg at jeg skal selge bilen så skjønner ikke hvorfor jeg sitter og ser på deler osv til en bil jeg ikke skal ha så veldig mye lengre! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var felgene ankommet, og må si at jeg er veeeldig fornøyd med fargen. Er også i veldig fin stand med tanke på de er burte. Den ene felgen har en liten skramme, ikke noe big deal (viste om det når jeg kjøpte felgene). Den blir nok fikset ila sommeren.
Utrolig nok så kom dekka også sammen med felgene (Felger fra UK og dekk fra dekkonline), kunne ikke klaffa bedre ^^
Skal til med noen små justeringer av frontfanger, sideskjermer og eksos nå på Lørdag sånn at den er klar til GS treffet. Dekk får jeg lagt på på søndag, så da er det bare på med voks og på bilen med de :D Kommer nok noen bilder når de er på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok to kjappe bilder etter montering av felgene :)
Det var mørkt og bilen er skitten, så det ble ikke noe mer :P Kommer med bedre bilder så fort været blir bedre og jeg får tatt en vask. Testa også bakfelgene fremme og det vill gå med litt smalere dekk, så det kan godt vær jeg skaffe meg 2 bakfelger til i senere tid :)

post-67996-0-53643300-1432507013_thumb.j

post-67996-0-33094000-1432507033_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent, men synes egentlig 95'ene var mye finere. Men det er nå bare personlig mening og smaken er som baken! Men hvertfall fett at du fikk dem lakkert i gunmetal :) Ble mye finere enn originalt og passet også bilen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg helt uenig med gabz her! [emoji12] syns de felgene så mye mere riktig ut for bilen! [emoji4] og fargen på felgene satt virkelig som er skudd! Solid innertier dette!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det jeg åpnet tråden igjen når du postet innlegg, så må jeg faktisk si at det så bedre ut enn forrige gang jeg så. Haha, kan være at dette er noe som fort vokser på meg. Men som sagt, er fortsatt veldig pent selv om jeg likte 95'ene hakket bedre :) Gleder meg til flere bilder!

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...