Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!


 Share

Anbefalte innlegg

Da traff jeg selfølgelig et greit setback :/ Så ny bakfanger blir satt på vent (selv om jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre der)

For selvsagt ila de 3 dagene med vinter vi hadde nå så gikk noe galt den siste timen.

 

post-67996-0-19707300-1386484562_thumb.j

 

Traff en grei klump med is rett rundt en sving, og der var leppa i flere biter, og festet til splittere/leppa røyk med på den ene sida.

Var ikke ny front jeg hadde lyst på som julegave til meg selv, men men... Shit happenes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fasongen på de jeg har på bilen og de jeg kjøpte er forskjellige. Vet at lyktene passer overens på Sedan, men er du sikker det er det samme på coupe?

 

Facelift-lykter passer overens på coupè også ja. Det ble ikke gjort noen endringer på skjermer og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører på med noe glassfiber og bruker org. splittere til fangeren ut vinteren. Men siden fangeren er ødelagt så skaffer jeg meg ny til våren når bilen skal lakkes.

Så er spørsmålet. Skal jeg gå for det samme eller noe annet. Savner fronten sånn den var når jeg kjøpte bilen, M-tech2 med Hamann leppe.

Noen andre godt forslag, skal nok ha noe med leppe for og få litt downforce også. Merka hvertfall at CSL fangeren med leppe virka som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom denne tråden en god del uten å kommentere ser jeg. Personlig liker jeg bedre M-tech2 enn CSL. Hadde vært kult med en lignende leppe som du hadde på CSL-fronten på M-tech2, ellers har du jo Arqray-leppen. :)

 

Liker at du har kjøpt deg oransje LED-baklykter. Har du noen bilder av bilen slik den er nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom denne tråden en god del uten å kommentere ser jeg. Personlig liker jeg bedre M-tech2 enn CSL. Hadde vært kult med en lignende leppe som du hadde på CSL-fronten på M-tech2, ellers har du jo Arqray-leppen. :)

 

Liker at du har kjøpt deg oransje LED-baklykter. Har du noen bilder av bilen slik den er nå?

 

Side 4 viser vel egentlig hvordan den er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cab og coupé er faktisk veldig forskjellige bak, og lykten har en helt annen fasong. :)

 

Det er ikke noe man ser ved første øyekast, men om du sammenligner litt på bilder ser du det fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig det awt sier, cab og coupe lyktene veldig forskjellige. Jeg har sett på bildene av samme lyktene på ECS tuning til Coupe, og de er mye høyere enn de jeg har fått. Så det er garantert cab lykter jeg har fått. La de ut for salg her, så er bare å kjøpe :) Så kan jeg få kjøpt de rette!

 

Lurer også på om jeg skal ta sjangsen på dtmfiberwerkz sin CSL look bakfanger. Det har fått endel kritik på dårlig kundeservice og dårlig passform på noen deler til E30.

Men de har også fått skryt på passform på flere deler til E46 og god leveringstid på E46Fanatics.

Den fangeren her, bare at senteret av diffuseren er lagt i carbon.

 

CSL_Rear%20Bumper_E36_E46.jpg?osCsid=phn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...