Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!


 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig bil du har! :)

Anbefaler deg og sladde skilter osv når du har trimmet den! (har du godkjent trimming så er det jo lugnt) Har 2 bekjente som har fått brev om teknisk kontroll på grunnlag av mistanke om ulovlig trimming og ombygging. Gjelder egentlig alle her på forumet. Biltilsynet og vegvesenet bruker bilforum flittig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset :) Har ordnet det nå.

Litt sent, men her er den nesten ferdige oppdateringen som jeg lovte.
picture.php?albumid=5689&pictureid=30946

Har tatt bort Angel Eyes og gått tilbake til vanlig parklys. Venter på gule LED pærer til parklys for og se hvordan det blir.
Og amber blinklys er installert. Takker JMossige og en av M3ene på GS treffet i år for inspirasjonen for Amber blinkers, digger det på blå bil.
Da jeg absolutt ikke finner LED baklykter med Amber blinkers del for noe annet enn Facelift, så har jeg bestillt tinted amber folie for og prøve med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Meget fornøyd med amber ja. Fikk LED til parklys i går også. Disse var da amber og ikke gule som jeg tenkte jeg ville ha, men ser ut som amber blir bra. Tho, de var veldig svake og viser nesten ikke på dagtid, så jeg har bestillt flere andre LED og halogen pærer og teste, så får se hva som blir best.

Intercooleren kjøler vann til pressa ;) Husker ikke helt 100% hvordan den er koblet opp, men kan sjekkes neste gang fangeren skal av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og tenker på nye felger, blir sikkert ikke før neste sesong men. Noen forslag?

Har selv sett på GS Concave, D22 eller D44. Hadde litt lyst på LM kopier også, men føler jeg ser de overalt for tiden.

Evt. hvis noen er intressert i CSL replica og har noe som kan være bra i bytte så send en PM (ET40/45)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...