APedersen Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Tror du la dem ut i snapshot-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Begynner å nærme meg budsjettet nå, men holder meg fortsatt på undersiden Blir nye baklamper og matter i dag, så blir det nye dekk iløpet av uka, men med gode rabattavtaler samt salg av de gamle dekkene så skal det fortsatt gå fint nesten blitt sport i det å holde seg innenfor budsjettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Skal den lavere? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 definitivt myye lavere var og hentet meg nye lamper ista, får se om utseende kanskje blir litt bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Skam tøff bil. Er nok mange som mener at e36 er oppbrukt både når det gjelder utseende og div. Men jeg mener fortsatt at e36 coupe og sedan er knallfine biler både originale og sist men ikke minst sånn som du bygger din. Kunne mer enn gjerne hatt e36 jeg med sånne mods som blir brukt her på denne bilen. Så fortsett det gode arbeidet som du gjør . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Skal du bli bilselger nå eller? Liker det jeg ser, blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Har tydeligvis ikke kommentert her. Utrolig hvor bra bilen har blitt. Utrolig hvor lite som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Skam tøff bil. Er nok mange som mener at e36 er oppbrukt både når det gjelder utseende og div. Men jeg mener fortsatt at e36 coupe og sedan er knallfine biler både originale og sist men ikke minst sånn som du bygger din. Kunne mer enn gjerne hatt e36 jeg med sånne mods som blir brukt her på denne bilen. Så fortsett det gode arbeidet som du gjør . Takk for det mister! Har egentlig lenge tenkt det samme selv, men artig å bygge en selv, clean og simpel du får stille med cash, så kanskje den blir din Skal du bli bilselger nå eller? Liker det jeg ser, blir bra Jeg skal bli bilselger ja begynner om en mnd fikk montert nye baklamper i dag, og nei, det er ikke lexuslamper, ledlamper eller andre crystallamper er m-techlamper det er snakk om får se om jeg får knipset noen bilder i morgen Har tydeligvis ikke kommentert her. Utrolig hvor bra bilen har blitt. Utrolig hvor lite som skal til Må følge med du også ja? ja bilen har vokst mye på meg med de småtingene jeg har gjort med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Klarer du å bare eie en bil, og bruke den? Men bra jobba med en i utgangspunktet kjedelig E36. Hvordan er tuningart å kjøre på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Kan refere til et nick jeg har sett for mange år siden: "Ingenting er perfekt originalt" Jeg lider nok av sterk trang til å modifisere biler gitt Tuningart er helt greit å kjøre på, ikke så stivt som jeg skulle ønske, men så er det et billigmerke også da skal se om jeg får justert litt mer på det når jeg får smalere dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Om det er hengerfeste på denne her, kunne jeg godt kjøpt den, når den skal selges! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Er nok ikke det desverre, men kan alltids fikse det til en god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Hehe;) vi får se den dagen du skal selge, eller er det nå snart? Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Må se når jeg får tak i BRZ'n, men stresser ikke med salg, enten nå iløpet av høsten en gang, eller til våren, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå