pure_stig Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 Hvordan er m5 fronten Vs msport fronten mtp tilpasning? Er det plug&play ? Kreves det m5 skjermer i tillegg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 Får vel aldri for mye bilder i en tråd ... Saltkjelen, Walkabout, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 nydelig den bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 Takk for det. Lysten på m5 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Utrolig lekkert. Jeg synes spesielt 2010-speilene gjør mye med bilen, og de er faktisk så lekre at M5-speil ikke er et must i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 Takk for det ☺ M5 speil har ikke vært i tankene heller da jeg er enig I at disse er fine . M5 front fanger sikler jeg litt på da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Jævlig fine felger! pure_stig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 1, 2015 Forfatter Share Skrevet August 1, 2015 Jævlig fine felger! Jeg skulle bare ønske det var plass til 10x20 foran også. Fremfelgene er så "pinglete" i forhold til bakfelgene.. MYE VIL ALLTID HA MER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Its all about the details Sorte N merker Nye skiltplater Sort/hvite bmw emblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Hvorfor må fuglene alltid velge min bil som toalett ?? Dama's bmw er også hvit og står 1 meter unna min. Men det er alltid min som er 'nedschiti' :/ Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 De liker vel å skite på de blankeste bilene, syns de gjør det for ofte med min bil også. Meget fin e61! Hvor kjøpte du skiltholderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Ja spørs om dem ikke liker rene biler. Skiltholdere kjøpte jeg på det o store ebay faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Hadde noen lignende på gammelbilen men lot de gå med den. Skal google litt å se om jeg finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 (endret) Prøvd å droppe skiltholder? Synes det er finest uten, spesielt på hvit bil. Gjorde seg med sorte N-merker - men ville faktisk beholdt de originale BMW-emblemene Endret August 11, 2015 av Walkabout awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 11, 2015 Forfatter Share Skrevet August 11, 2015 Feste skiltet med borrelås da ? Sitter det godt da ? Helt klart penest uten Skiltholdere ja Bmw emblem blir nok originale etter noen vasker til da dem nesten løsnet etter første vask .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå