[space] Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Scoot: ja det kan jeg kanskje få til. Radioen manglet bare en overgang til 19,- så jeg fikk koblet til riktig antenne. Blå amå-antenna eller hva kabelen i radioen var merket med gikk til en blå ledning fra ledningsnettet, som nok gir strøm til antenneforsterkeren i C-stolpen. Bilen er ingen rakett, men går godt nok. Kjenner jeg er vane med diesel nå, hvor det akselererer på lave turtall. Tar meg faktisk i å kjøre saktere med BMWen. Ellers, takk, takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Denne så fin ut! Har en 523 som skulle ha hatt litt skinnfarge, så hvis du får noe til overs/ evt. spleiselag så må du si i fra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 ":1jgvbq6l]Skal holde utkikk Har sett flere fine BMWer i området.Følte det var min plikt å tynne ut Toyotatrenden i nabolaget mitt. Er ikke langt unna sannheten om halvparten av bilene i gata er enten VW Touran eller en eller annen slags Toyota. Det er bra. En ikke veldig ukjent E30 M3 med 1000+ hk bor jo faktisk her i Sørum. Her jeg bor er det en del flere, men det er mange pr husholdning. Hos oss og naboen er det 8 BMW'er. Du får si fra hvis du lurer på noe angående lokalmiljøet eller det jeg vet om BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Ikke dårlig! I en garasje ved Leirsund har jeg sett en brun E9. Lækkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Pen bil! er du fra Sørum, eller tilflytta? trur jeg så bilen din her om dagen, hvor lenge har du hatt den? er fra området selv, så er der stadig vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Jeg er innflytter her. Har hatt bilen en uke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Gratulerer med ny bil, bra du valgte det eneste riktige og ikke ener diesel Så ut som en velholdt og grei bil, leit med litt rust men slik er jo mulig å utbedre. Dette er jo meget gode og solide biler, man har den gode tunge kvalitetsfølelsen som BMWer av litt årgang skal ha. Siden du har en 99 modell så har du den jille varianten av M52B25 med dobbel vanos og dertil bedre bunndrag og drivstoff forbruk, passer bra sammen med automat denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Sett opp mot mine foreldres 2000-modell A6 1,8t avant er denne her av en helt annen verden på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Ah, det det er deilig å synke ned i skinnsetet på morgenen, vri om nøkkelen og høre den deilige motorlyden som tenner med en gang. En mye bedre start på dagen enn å høre startmotoren gå i 3 sekunder før dieselkakling får deg til å lengte etter ny bil Mulig jeg er ioverkant opptatt av motorlyd, men så er jeg også rimelig opptatt av lyd generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Jeg skjønner deg veldig godt jeg! comfortstolene er jo overlegne gode også, sånn i tillegg til den fantastiske comforten i e39 generellt, det er noe jeg savner i e36'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Ang. Comfortstoler. Har jeg egentlig det? Har ikke alle comfortstoler elektrisk justering? Ikke at jeg klager på comforten i disse her, for de er nydelige å sitte i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Jeg skal ikke si noe sikkert, men de er iallefall gode å sitte i, enten det er vanlig skinnseter eller comfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Grattis Ser ikke ut som komfortstoler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 ":voubqcrc]Mulig jeg er ioverkant opptatt av motorlyd, men så er jeg også rimelig opptatt av lyd generelt. Der er vi to, motorlyden har utrolig mye å si for hvilket inntrykk jeg har av bilen. Man føler liksom man kjører skikkelig bil selv om det skulle være en 520 liksom, lyd betyr mye Dette er dessverre ikke komforseter du har, kun vanlige skinnstoler med EL justering. Men når dette er sagt så er disse likevel fantastisk komfortable å sitte i, hadde akkurat det samme i min E39 og man blir aldri sliten uansett å langt man kjører Komforstolene er også hel elektriske men har justererbar lårpute og en annen hodestøtte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Er det noen som har en smakfull telefonholder i bilen sin? Jeg har alltid hatt sen liggende å slenge, men har litt færre åpne oppbevaringsrom her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå