[space] Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Også har de utrolig sterke meninger om ALT! Alt fra hvilke klær de skal ha på seg, til mat og hva som skal gjøres til en hver tid Vi foreldrene får bare henge på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Bytta ene tåkelyset med det jeg fikk av Bmw Entusiasten i dag. Ble bra! All krommen i det gamle lå som pulver i bunnen av lykta, i tillegg til at den dugget. På andre siden hadde den ene strømledningen røket i en kobling, så fikk festet den igjen. Nå er det lys i alt som er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Freiste freiste http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43422773 Ser jo like fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Mmmm... Montert koppholder! Fortsatt strøken ser det ut til ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Sotinga på blinklysa bak var der ennå også. Gratulerer med BMW igjen Simon. Den ser fin ut. Får kanskje se deg på litt treff igjen uten at det står masse BMW og en VW der. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Gamlebilen er stadig en veldig fin Z4 Simon. Komboen svart bil med blodrøde skinnseter er sexy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Helt enig Fredrik. Komboen på den bilen er perfekt. Og ikke minst detaljen med å fremdeles har de originale oransje blinklysene gjøre det bare enda penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Ikke umulig bremsene burde vært byttet litt tidligere... Hadde feil skiver da, så alt må av igjen... Blir en ny tur til Grimsmo Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Mye rare bremser på de bilene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Jeg kjøper tydeligvis alltid bil av folk som bremser vesentlig mer enn jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Utrolig flott bilen din. Så deg i det du kjørte fra stasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Aha! Du som kjørte 2-3 biler bak meg ut derfra i sta? La merke til en blå e90 med park- og tåkelys i speilet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 ":1n5rsxuy]Aha! Du som kjørte 2-3 biler bak meg ut derfra i sta? La merke til en blå e90 med park- og tåkelys i speilet Yes, det var meg. Var en sinke i mellom oss. Bra at du så meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Ser ut til å være en pen bil du har fått deg ikke lest hele tråden, men jeg anbefaler deg å ta det du finner av rust så fort som mulig. E39 er fæl til å ruste syns jeg og det krever innsats for å holde det i sjakk. selv oljebehandla jeg rust områdene jeg hadde fikse på annenhver mnd ca. Det holdt problemene i sjakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Litt touran-nytt. Nå på morgenen røk wiren til vindusheisen på førersiden... Det betyr at jeg straks i løpet av 2 måneder har brukt nesten 10 lapper på nye vindusheiser. Stas.... Kostet nesten 5.000 å bytte på passasjersiden. Så jævlig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå