Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Også har de utrolig sterke meninger om ALT! Alt fra hvilke klær de skal ha på seg, til mat og hva som skal gjøres til en hver tid :)

Vi foreldrene får bare henge på :)

Skrevet

Bytta ene tåkelyset med det jeg fikk av Bmw Entusiasten i dag. Ble bra! All krommen i det gamle lå som pulver i bunnen av lykta, i tillegg til at den dugget.

På andre siden hadde den ene strømledningen røket i en kobling, så fikk festet den igjen. Nå er det lys i alt som er :)

Skrevet

Sotinga på blinklysa bak var der ennå også.

Gratulerer med BMW igjen Simon. Den ser fin ut. Får kanskje se deg på litt treff igjen uten at det står masse BMW og en VW der. Hehe.

Skrevet

Helt enig Fredrik. Komboen på den bilen er perfekt. Og ikke minst detaljen med å fremdeles har de originale oransje blinklysene gjøre det bare enda penere.

Skrevet

Ikke umulig bremsene burde vært byttet litt tidligere...

yny7e7a2.jpg

Hadde feil skiver da, så alt må av igjen...

Blir en ny tur til Grimsmo Custom :)

Skrevet

Aha! Du som kjørte 2-3 biler bak meg ut derfra i sta? La merke til en blå e90 med park- og tåkelys i speilet :)

Skrevet
":1n5rsxuy]Aha! Du som kjørte 2-3 biler bak meg ut derfra i sta? La merke til en blå e90 med park- og tåkelys i speilet :)

Yes, det var meg. Var en sinke i mellom oss. Bra at du så meg :)

Skrevet

Ser ut til å være en pen bil du har fått deg :) ikke lest hele tråden, men jeg anbefaler deg å ta det du finner av rust så fort som mulig. E39 er fæl til å ruste syns jeg og det krever innsats for å holde det i sjakk. selv oljebehandla jeg rust områdene jeg hadde fikse på annenhver mnd ca. Det holdt problemene i sjakk...

Skrevet

Litt touran-nytt. Nå på morgenen røk wiren til vindusheisen på førersiden...

Det betyr at jeg straks i løpet av 2 måneder har brukt nesten 10 lapper på nye vindusheiser. Stas....

Kostet nesten 5.000 å bytte på passasjersiden. Så jævlig irriterende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...