Gå til innhold

[space] sin E39

Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Akkurat ferdig med å bytte den fordømte vindusheisen. Drittjobb deluxe. Begynte 15.30 og var ferdig 21.00. Det er spesielt kult når det er dritkaldt, og alt arbeidslys er lampa jeg vanligvis har på kontorpulten... Blir deilig med garasje snart!

Får jo litt mestringsfølelse, men fytti.... Med garasje med godt lys, litt varme og musikk på anlegget hadde det nok vært litt bedre.

Neste nå er nye bakbremser og abs-føler på e39en. Så nye bakbremser på Touranen. Passet jo bra at de begynte å skrike nå, slik at en får toppet utgiftene litt!

Så må det vel legges om til vinterdekk på Touranen denne uka, og tar e39en om ca 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du passerte meg i godt siv på E6 ved Ikea i dag rundt 22:00. Må si du har en usedvanlig pen E39! :)

Hehe, hadde vært i Fredrikstad og levert barna. Burde jo lagt merke til deg!

Den er penere i fart enn om en studerer den cm for cm på en parkeringsplass, men liker den godt!

Bare garasjen kommer opp nå i høst, så blir det litt fiksing av småting som irriterer meg litt.

It's all in the details :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde vært i Fredrikstad og levert barna. Burde jo lagt merke til deg!

Mnjaa. Jeg lå i høyre felt i 60-70 km/t bak båten, så er kanskje ikke så rart. 

Blir godt med garasje og det er som du sier; alt ligger i detaljene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jepp da, alt funker! Men bremselyset i bakvinduet tok kvelden i dag. Får se om jeg får sett på det i løpet av uka.

Noen som vet om det bare er å bytte pære?

Jepp, kikk oppunder hatthylla fra bagasjerommet, der ser du ei lita luke som du åpner opp. Der ligger pæra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...