wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Finnes ikke dette på huggerier etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Typisk VAG det der, en bekjent måtte bytte på alle fire vinduer på sin 2004 A6 på relativt kort mellomrom Er heldigvis en smal sak å bytte selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Skal bytte denne selv. Deler ligger og venter i Hokksund. Hans willhelm slår de fleste på pris både på bmw og vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Akkurat ferdig med å bytte den fordømte vindusheisen. Drittjobb deluxe. Begynte 15.30 og var ferdig 21.00. Det er spesielt kult når det er dritkaldt, og alt arbeidslys er lampa jeg vanligvis har på kontorpulten... Blir deilig med garasje snart! Får jo litt mestringsfølelse, men fytti.... Med garasje med godt lys, litt varme og musikk på anlegget hadde det nok vært litt bedre. Neste nå er nye bakbremser og abs-føler på e39en. Så nye bakbremser på Touranen. Passet jo bra at de begynte å skrike nå, slik at en får toppet utgiftene litt! Så må det vel legges om til vinterdekk på Touranen denne uka, og tar e39en om ca 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Du passerte meg i godt siv på E6 ved Ikea i dag rundt 22:00. Må si du har en usedvanlig pen E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Rå 523 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Du passerte meg i godt siv på E6 ved Ikea i dag rundt 22:00. Må si du har en usedvanlig pen E39! Hehe, hadde vært i Fredrikstad og levert barna. Burde jo lagt merke til deg! Den er penere i fart enn om en studerer den cm for cm på en parkeringsplass, men liker den godt! Bare garasjen kommer opp nå i høst, så blir det litt fiksing av småting som irriterer meg litt. It's all in the details Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Hehe, hadde vært i Fredrikstad og levert barna. Burde jo lagt merke til deg! Mnjaa. Jeg lå i høyre felt i 60-70 km/t bak båten, så er kanskje ikke så rart. Blir godt med garasje og det er som du sier; alt ligger i detaljene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Byttet til 16" vinterhjul i dag. For en fantastisk bil E39 er på 16" felger! Utseendet lider, men gud så god å kjøre. Flyter bortover veien uten hjulstøy. Nesten så en må vurdere 16" sommerfelger Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Du som kjøpte denne altså, funker dør og speil lysene ennå? jeg som monterte det, har også bilder av det Veldig flott denne bilen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Jepp da, alt funker! Men bremselyset i bakvinduet tok kvelden i dag. Får se om jeg får sett på det i løpet av uka. Noen som vet om det bare er å bytte pære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Jeg hadde bare 16 toms på min e39 det året jeg hadde den. en helt annen bil å leve med. Ødelegger MYE av komforten når man setter på større felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Jepp da, alt funker! Men bremselyset i bakvinduet tok kvelden i dag. Får se om jeg får sett på det i løpet av uka. Noen som vet om det bare er å bytte pære? Jepp, kikk oppunder hatthylla fra bagasjerommet, der ser du ei lita luke som du åpner opp. Der ligger pæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Nyvasket og med vinterfelger. Saltkjelen og R Andersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Pene vinterhjul. Det er 16" ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå