Gå til innhold

Evens 1'er DD | Senk side 3, fotoshoot side 4! Solgt 25/10-13.


Evenol
 Share

Anbefalte innlegg

SOLGT 25/10-13.

 

 

Fotoshoot side 4.

Etter kjøp av ny leilighet som jeg flytter inn i til høsten så måtte jeg ha noe billigere som var både økonomisk å bruke, samt billig å forsikre. Ønsket også å ha noe som var relativt nytt, som hadde gått lite.

Kom over en billig 118DA 3-dørs med tilnærmet alt utstyr... NaviPro, PDC foran og bak, xenon, M-sport, automat, DRL, etc...

Fargen heter Sparkling graphite metallic(A22). Syns den er veldig pen.

Har nettopp tatt 60.000km service på den og EU-kontroll. Montert org. Aero Performance vinge og nye felger. Satser på at det blir litt andre småting fremover også. Har kjøpt noen H&R senkefjører(60/40) som skal på. Litt usikker på hvordan høyden kommer til å bli, men det får vi se på.

Skodd med 8,5"x19 foran og 9,5"x19 BBS RS reps. 215/35 og 235/35.

Dårlige iPhone-bilder så langt, men skal få tatt noen bedre når jeg har fått senket.

Bilde fra en av de første dagene:
038kqo9btjzl61dcjc2q.jpg

Så kom det noen felger...
yaw9pr3yf8wy1zrwy5oh.jpg
ct2fm97dkrxqsq509g47.jpg

do7jiptdbj7vcjmzp7gy.jpg

Etter takvinge og felger montert. Mangler bare senk nå...
wwwjfwe1un93ljfmsxbu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Nice ride. :-) Bilen kledde felgene. Da er bare å kaste seg over performance oppgraderinger, både interiør og ekstriør. :-)

Takk. :) Syns felgene kommer så dårlig frem på bildene. Det ser mye bedre ut i virkeligheten.

Har sett litt på din. Tøffe oppgraderinger, men tror min blir nokså original. Det jeg har i tankene nå er senk, folie på lyktene foran og blackline baklykter. Da er jeg nok i mål etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":d4jm0oc3]Hvilke felger og innpress kjører du på?

Det er BBS replica felger fra utlandet. GS har vel like til salgs, om jeg ikke husker feil. Mener det er ET42 foran og 45 bak.

De fyller svært bra, og ligger kant i kant med buene. Foran stikker felgkanten ørlite utenfor.

Bilen heva seg mange hakk allerede! Keep it up :)

Takk! Satser på at den blir enda bedre med senk. Bare det ikke blir for lavt. Uaktuelt med subbing på en såpass ny bil... Fin den M3'n din også!

Skal prøve å få tatt bedre bilder med speilrefleksen når jeg har fått senket. Så ser dere litt bedre hvordan ting passer sammen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3gvyprnx]Hvilke felger og innpress kjører du på?

Det er BBS replica felger fra utlandet. GS har vel like til salgs, om jeg ikke husker feil. Mener det er ET42 foran og 45 bak.

De fyller svært bra, og ligger kant i kant med buene. Foran stikker felgkanten ørlite utenfor.

Bilen heva seg mange hakk allerede! Keep it up :)

Takk! Satser på at den blir enda bedre med senk. Bare det ikke blir for lavt. Uaktuelt med subbing på en såpass ny bil... Fin den M3'n din også!

Skal prøve å få tatt bedre bilder med speilrefleksen når jeg har fått senket. Så ser dere litt bedre hvordan ting passer sammen her.

Jeg har 8,5 ET 35 225/19 foran og 9,5 ET45 245/19 bak. Jeg har en ørliten minimal subbing bak, så jeg tror det skal gå greit med 235/19. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor din felg foran ligger kant i kant med "ørliten" utenfor. Jeg har 8,5 med ET35.

m1knzuy0gc9b7srtbtj2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":28l78fcb]Hvilke felger og innpress kjører du på?

Det er BBS replica felger fra utlandet. GS har vel like til salgs, om jeg ikke husker feil. Mener det er ET42 foran og 45 bak.

De fyller svært bra, og ligger kant i kant med buene. Foran stikker felgkanten ørlite utenfor.

Bilen heva seg mange hakk allerede! Keep it up :)

Takk! Satser på at den blir enda bedre med senk. Bare det ikke blir for lavt. Uaktuelt med subbing på en såpass ny bil... Fin den M3'n din også!

Skal prøve å få tatt bedre bilder med speilrefleksen når jeg har fått senket. Så ser dere litt bedre hvordan ting passer sammen her.

Jeg har 8,5 ET 35 225/19 foran og 9,5 ET45 245/19 bak. Jeg har en ørliten minimal subbing bak, så jeg tror det skal gå greit med 235/19. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor din felg foran ligger kant i kant med "ørliten" utenfor. Jeg har 8,5 med ET35.

[ Bilde ]

Har du senket din?

Her er et dårlig bilde av min foran, rett før jeg dro på jobb i dag. Når jeg ser bilen forfra så ser jeg felgkanten på begge sider.

a6y5araz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil! eg har 225 framme og 245 bak, må vel redusere bredden viss eg bytter fra eibach pro (30/20) til coilovers? :s

Tror du vil slite litt med 245 bak ja, men nå vet jeg ikke innpress og bredde på felgene dine.

[ Bilde ]

Men herlig fitment på hjula, litt senk så eru i boks!

Hehe. ;) Hjula passet som hånd i hanske, eller noe annet jeg kan referere til ut ifra bildet. :) Senken ligger klar!

Flott 1'er du har fått deg. Som de andre sier, senk og Performance eksos så er du der :)

Takk! Høres ut som vi to har lik smak! ;)

Ypperlig DD dette Even? :) Grattis med både bil og leilighet!

Tusen takk, Joachim! Blir nok bra dette! :)

Tror dere det blir for mye med 60/40 senk? Er det noen av dere med 1'ere her som har senket deres? GS hadde to H&R valg, ett som senket 60/40 og ett som senket ca. 40-50 og 25-30. Jeg gikk for 60/40. Bilen har allerede M-Sport fjærer, så jeg tror den vil senke ca. 2,5cm bak og rundt 4,5cm foran, ut ifra bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...