thord Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Altså, jeg bare må le når jeg ser denne annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... SULT_CLICK Denne fyren.. Nei vent litt, forhandleren ( enda mer utrolig ) vil ha 500 000,- for en 2008 modell 325, bare fordi den har noe kule felger. Altså, etter min mening er denne priset ca 130 000,- for høyt. Om ikke enda mere.. Til sammenligning, en 335, toppmodellen, med dyrere felger og mer ekstraustyr går for 416 000,- ( https://www.finn.no/finn/car/used/objec ... e=42299286 ) Dette syns jeg er billig for denne bilen, men likevell, denne fyren er i det minste realist. Er det bare jeg som syns dette, eller er jeg på bærtur? Spent på deres mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 (endret) Du er selvfølgelig ikke den eneste som synst det! Er helt enig med deg og ville valgt 335en forran den E93en anyday. Endret Mars 26, 2016 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Samme her. Synes ikke felgene kledde bilen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Frekk bil, men ikke 500.000-frekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Nå er utstyrslistene litt forskjellige på de bilene du nevner og da. 335en har mindre utstyr og det røde interiøret trekker nok ned mye hos de fleste. Når det er sagt så er jeg enig med at 325'en burde vært under et stykke under 400k. Hadde vært god business hvis man bare kunne senke bilen, valse hjulbuer og få på breie felger, og vips så er bilen 100k dyrere. Lurer ogsåpå hva automote tenker på når de kjøper felger. Fæl fargekombinasjon som gjør at felgene ser billig ut. Polert kant. Og grått senter hadde nok gjort susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Cab'ene ligger en del høyere enn coupe bilene.. Her er lista jeg fant på finn nå fra 197hk-> http://www.finn.no/finn/car/used/result?YEAR_MODEL_FROM=2008&YEAR_MODEL_TO=&ENGINE%2FEFFECT_FROM=197&ENGINE%2FEFFECT_TO=&CAR_MODEL%2FMAKE=749&CAR_MODEL%2FMODEL=2132&BODY_TYPE=7&sort=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Den er jo priset slik markedet er, ser ikke problemet. frekk bil som skiller seg ut i mengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Har fulgt litt med i markedet for e90 325>, både bensin og diesel og disse bilene har holdt verdien veldig bra siste halvannet året spør du meg. Den 335'en har lagt til salgs på finn.no leeeeeeenge med samme selger. Ser jo ut som en flott bil med mye bra utstyr, men som Frode D sier, interiøret er nok det største ankepunktet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Vi har nok ikke lagt cabben ut for billigsalg. Felgvalget er fullt og helt bevist, og vi var klar over at dette kom til å bli et meget spesielt felgvalg som mange ikke kom til å like, men vi har også fått masse positiv respons. Hadde vært meget "safe" å handlet hjul med polert bane og sølv senter, men vi føte det ble litt vanlig. Så vi ønsket å skille oss ut, og da blir det vanskelig å gjøre alle fornøyde. Og nå er det slik at sånne hjul koster masse penger og da ønsker vi selvfølgelig å få igjen investerte penger. Skrudde hjul starter til de fleste merker med en utsalgspris på ca 30.000 og oppover før dekkene skal handles inn. Ser en kar la ut link av flere E93 325 og da ligger de på 450+ i samme utstyrsklasse og da mener vi at vi har truffet godt. Men bilen kan også selges vesentlig billigere med andre hjul. E92 335 som trådstarter legger ut ser ut til å være en meget pen bil til en god pris, men coupen ligger nok noe lavere i markedet. Og tror ikke de som ønsker en cab ser på coupen som et alternativ og samme motsatt vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Synes den 325Ien så hel jævlig ut jeg, med de felgene Som det meste annet fra Automote Når det gjelder prisene på 325 så har jeg også stusset over at disse holder seg overraskende bra, bra for min del selvsagt som har en 325. Best synes jeg 325d holder seg, dette naturligvis pga at denne kom ikke før i 2007 mens 325I kom alt i 2005 (E90 altså). Mye av årsaken til dette er nok at det i utgangspunktet ikke er solgt så mye 325 i Norge, da den liksom havner i mellom 320 og 330 både på pris og effekt. Folk velger heller en loaded 320d eller når man først er i markedet for 3 serie med stor motor så går man heller opp på 330. Det at 330 også kunne leveres med X-drive på dieselvariantene har nok sitt å si det også Men det er blitt bruktinportert mye 325d de siste åra som har gitt brukbart utvalg av biler å velge i, dette har selvsagt påvirket prisen sammen med lansering av F30 men likevel ser det ut til at vi 325 eiere skal komme greit utav det ved eventuelt salg Nå flyter jo markedet over av E90/E91 316/318/320 så bilene med sekser bil nok holde seg marginalt bedre i pris i tiden fremover også vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Synes den 325Ien så hel jævlig ut jeg, med de felgene Som det meste annet fra Automote Når det gjelder prisene på 325 så har jeg også stusset over at disse holder seg overraskende bra, bra for min del selvsagt som har en 325. Best synes jeg 325d holder seg, dette naturligvis pga at denne kom ikke før i 2007 mens 325I kom alt i 2005 (E90 altså). Mye av årsaken til dette er nok at det i utgangspunktet ikke er solgt så mye 325 i Norge, da den liksom havner i mellom 320 og 330 både på pris og effekt. Folk velger heller en loaded 320d eller når man først er i markedet for 3 serie med stor motor så går man heller opp på 330. Det at 330 også kunne leveres med X-drive på dieselvariantene har nok sitt å si det også Men det er blitt bruktinportert mye 325d de siste åra som har gitt brukbart utvalg av biler å velge i, dette har selvsagt påvirket prisen sammen med lansering av F30 men likevel ser det ut til at vi 325 eiere skal komme greit utav det ved eventuelt salg Nå flyter jo markedet over av E90/E91 316/318/320 så bilene med sekser bil nok holde seg marginalt bedre i pris i tiden fremover også vil jeg tro. Må nok innrømme jeg personlig ikke vurderer biler uten m sport, med krom lister og standard interiør/eksteriør, så ikke vanskelig å forstå at du ikke liker våre biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Må nok innrømme jeg personlig ikke vurderer biler uten m sport, med krom lister og standard interiør/eksteriør, så ikke vanskelig å forstå at du ikke liker våre biler... Voksent, veldig voksent skrevet Jeg driter vel langt i om du ikke liker standard biler eller ei De fleste som er voksene og fornuftige i huet synes ikke noe om slike oppjassa biler som kun imponerer 14 åringer på den lokale Essoen. Men for all del, alle har sin smak og vi kan ikke alle like de samme tingene. Men dere må forvente reaksjoner og at folk ikke er enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Man er aldri nøytral til Automotebilene. Enten hater man de, eller så elsker man de. Og det er vel også meningen tipper jeg. Forøvrig overrasket over hvor dyr E93 er kontra E92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Må nok innrømme jeg personlig ikke vurderer biler uten m sport, med krom lister og standard interiør/eksteriør, så ikke vanskelig å forstå at du ikke liker våre biler... Voksent, veldig voksent skrevet Jeg driter vel langt i om du ikke liker standard biler eller ei De fleste som er voksene og fornuftige i huet synes ikke noe om slike oppjassa biler som kun imponerer 14 åringer på den lokale Essoen. Men for all del, alle har sin smak og vi kan ikke alle like de samme tingene. Men dere må forvente reaksjoner og at folk ikke er enige er vel ikke noe mindre voksent en din kommentar. Gaasen sier jo bare at han ikke har samme smak som deg, uten å angripe din vurdering av hans bil som du synes er helt jævlig. Av og til er det greit å telle til ti før man kommenterer, fordi her er det du som kommer dårlig ut og ikke gaasen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Klapp klapp. Det er vel ikke annet å vente fra Fredrik90. For han er det lov å si noe stygt, men å bli snakket stygt om, nei da må vi alle skjerpe oss, og bli voksne. Hepp! Syntes forøvrig bilen var litt drøyt priset, men fet bil som vekker oppsikt. Kule felger og, selvom de skulle hatt en annen farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå