Gå til innhold

Min E91 M-sport - Nytt bilde side 3.

Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig kjøpt meg nybil! Etter mye leting, litt ubesluttsomhet og en stk useriøs selger kom jeg i kontakt med en som hadde bilen for meg!

Har sittet lenge å sett etter disse bilene, og har vært litt kresen, ville ikke ha noe rask!
Plana var å kjøpe en nedi osloområdet, men pga useriøs selger havnet jeg på denne istedet. Ikke angra ett eneste sekund på det! Bilen er en 2006 modell, 320d manuell, med 163hk motoren Full m-sport inn og utvendig. Svart taktrekk og panoramatak med dobbel takluke. Automatisk hengerfeste.
Mye utstyr, det eneste jeg savner, eller ønsket var vel mediaskjermen i dashbordet, men tok til takke med dobbel takluke og panoramatak istede. Ganske få av de som lå ute på denne tiden med begge deler.
Bilen har akkurat bikka 110k kilometer, ganske lavt iforhold til mange like biler som ligger ute til salgs. Fullt servicehefte og nylig bytta ny org BMW turbo, og storservice.
Av utstyr kan jeg jo nevne:
-Supersport black evolution coilovers
-GSretro 19" felger. 8,5 og 9,5 x19" Ikke sett disse på noen annen e91 enda, så litt godt å skille seg ut fra andre!
-Blackline baklykter
- Byttet frontsett og subber i bilen til Focal 100krs 4" høytalere og ground zero 8" subber under setene
-Ny blå, UV-beskyttet frontrute

Har også bestilt
- Panserbh (usikker om denne blir værende på bilen)
- Nye xenonpærer i 8000k så dette står i stil med ledringene og grøftelys
- Avtalt med Optituning i Trondheim om chip av bilen den 24. August

Har ingen veldig store planer med bilen da den egentlig er slik jeg vil ha den. Men noe småpjask må man jo alltid gjøre med en bil :)

- Justere senken en aaanelse lenger ned foran
- Mørke sideblinklys
- Laminxsoting av framlykter
- Lakkering eller plastidippe senteret på felgene i en fresh farge (under vurdering)
- Finne ei leppe til fronten som kler bilen godt! FORSLAG??

Kom gjerne med innspill og tilbakemeldinger :)

5accqfrmjt4fxk7cmhlx.jpg

nltq5cc6a9p5e56z3qed.jpg

qtds7mpqtsxuzdrivan0.jpg

uje7rb57ibdmk4zumntu.jpg

vn8c9x9w096x8wbyop04.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil! :) få deg film på rutene foran også.

Nå har jeg hatt 3 biler med sotfilm foran, og her i kristiansundsdistriktet er biltilsyn og politi veldig nazi på dette! så har sett meg lei på å stå å rive av soting på framruter, så dette utgår nok :P Men er jo såklart aller finest med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornøyd med senkesettet? Jeg har fått klunkelyd i coiloverene på mitt FK senkesett, så må bytte de, og lurer på om jeg skal kjøpe samme settet igjen eller bytte til noe annet..

Veldig fornøyd, hatt dette på mine 3 siste biler! Ikke for stivt og kjørekomforten er der enda :)

Ser bra ut! Du har vel ikke vært i bergensområdet i det siste? Så en sort E91 for litt siden med felger som lignet veldig på dine.

Ang. leppe så er dette den desidert fineste til E90/91 M-sport. LINK

Nei, ikke vært det nei :) Er vel denne leppa som er mest aktuell for meg ja!

Limes denne på utenpå eller skrus den?

Edit: Ser nå at den limes, kjempekjekt at man får den ferdig lakkert! Så da legger jeg nok inn bestilling på denne neste lønning! Takk for link :)

Kult :)

Takk for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3D-leppa skrudde jeg på undersiden og limte på oversiden. :)

Er litt dyr frakt hos de, men både jeg og thomase91 har handla fra han og har gode erfaringer. Den første jeg fikk var sprukket under trasnport og da fikk jeg en ny en ettersendt gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...