Erikyog Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43676078 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Nydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 han påstår at dette er verdens mest strøkene M3. det tviler jeg på. den har jo gått langt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 han påstår at dette er verdens mest strøkene M3. det tviler jeg på. den har jo gått langt ! Han sier bilen er strøken, og kanskje en av verdens fineste bmw e46er. Det er umulig å kåre noe slik, men hartge csl i den fargen går nok svært høyt på lista. KM stand er jo ikke så høy, slike biler skal brukes, ikke råtne bort på ett museum eller innerst inne i ei garasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Pga oppdateringen på forumet fant jeg ikke tråden til bilen her inne, Men her er en annen tråd om bilen. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=602664 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Det jeg stusser på er at den ikke er eu ok. Den mangler også CSL dørtrekk så vidt jeg husker. Litt stiv pris, men fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 viewtopic.php?t=89085 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Fin bil, men for dyrt, man kan kjøpe mye annet moro også for den prisen som jeg heller ville hatt. Han burde også vise frem bilen på bildene og ikke fotografere i mørket, var også alt for lite bilder, rett og slett en lite salgsfremmende annonse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Får håpe han er mekaniker på BMW og ikke en selger, for å lage annonse kunne han ikke LOL :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Selger du med bra garanti..? Man forventer jo nesten at bilen er ny når man ryker så mye penger på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Utrolig flott bil dette. Det står i annonsen at denne er bygd SOM en csl, det betyr ikke at det er en csl. Selger av bilen er foresten bilselger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Får håpe han er mekaniker på BMW og ikke en selger, for å lage annonse kunne han ikke LOL :D Jeg ser ikke noe annet galt med annonsen enn prisen på bilen Men det jeg stusser på er hvorfor bilen har byttet registreringsnummer? Behøver ikke å bety noe men det får automatisk varsel lampene til å lyse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Hvorfor må noen absolutt finne noe negativt å rakke ned på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Hvorfor må noen absolutt finne noe negativt å rakke ned på? Misunnelse, at man aldri får kjøpt noe sånt selv, så da kan man heller komme med negative ting. Hvorfor folk bryr seg om den er gått langt/pris/hvordan salgs annonsen er, når man aldri har planner om å kjøpe noe sånt... Men er et diskusjons forum, så da må det diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå