modus Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Greit med høy bil når det er såpass med snø GRRR..her oppe i nord er det ikke snø i heletatt...får ikke kjørt snøscooter (((( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 GRRR..her oppe i nord er det ikke snø i heletatt...får ikke kjørt snøscooter (((( Bare vent, den kommer i april-mai (hilsen tidl senjaværing) bmwtussan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Hvor er bildene tatt? Lurer på om jeg møtte deg forrige helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Hvor er bildene tatt? Lurer på om jeg møtte deg forrige helg Bildene er tatt på synnfjell, litt nord for Dokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Åja, synes jeg så en lik 520d i Hafjell forrige helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Tok en sånn i bytte her om dagen Evenol og Kjetil^^ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 S281 eller 302 Extreme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Det er -06 mod s281 550 extreme. Rullet 16000 km, og er som ny. Fakturaen fra saleen var på ca 60000,- dollares, masse options. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 ÅÅÅfyfader. Rå Ford. Sitter gjerne på en tur i den før du selger denne....!!!! johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Grattis med en rimelig spesiell bil! Er det hvite skilter på den? Bytta bort en av bimmerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Amerikansk båt ble til amerikansk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Ved original tuning må du vel også betale for hestekreft avgift (bmw krever dette ved kjøp), så da blir det jo svindyrt. Da ville jeg heller chippet den hos TS-tuning. Rimeligere, og kan ikke oppdages, så da slipper du unna avgiftene samt at garantien opprettholdes. Etter hva jeg har hørt så ligger det lagret i flere minner. Har nettop vært gjennom en sak der BMW aviste en garantijobb da bilen hadde vært chipet. Kunden benektet det, men ble relativt paff når det ble fremlagt når den ble chipet og også når det ble fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Gratulerer med helgrom bil Hadde ikke ventet å se deg komme med "amerikaner" Er det skilter på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Kunne ikke falt meg inn egentlig, men denne var så spesiell så jeg tok sjansen. Er ikke registrert, men dette er en av få som kan registreres i Norge, og jeg har kontroll på engangsavgiften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Da er gamlebilen din til salgs igjen.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49455774&searchclickthrough=true Hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg kjøpt den! Utrolig at folk ikke vil ha den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå