StigJ Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Gi det nå mer enn 4 timer da! Vi har sittet og vært vant til den samme layouten i mange år. Ja da er det jo ikke så rart at det er annerledes. Gi det tid så skal dere se at det funker utmerket. Eneste jeg har reagert litt på er at det er litt kvasst med så masse hvitt i bakgrunnen. Kunne kanskje lagt inn en lys grå bakgrunn slik at det ikke blir så skarpt. Men det kan jo også fikses med å skru ned litt på skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Gi det nå mer enn 4 timer da! Vi har sittet og vært vant til den samme layouten i mange år. Ja da er det jo ikke så rart at det er annerledes. Gi det tid så skal dere se at det funker utmerket. Eneste jeg har reagert litt på er at det er litt kvasst med så masse hvitt i bakgrunnen. Kunne kanskje lagt inn en lys grå bakgrunn slik at det ikke blir så skarpt. Men det kan jo også fikses med å skru ned litt på skjermen enig med deg StigJ, at vi må gi det noen timer altså.. men er også ganske enig med m3yngve. er relativt lite brukervennlig spør du meg.. men igjen, det kan bare være jeg som begynner å bli gammel og lite teknisk anlagt men er også enig i at det kanskje burde vært en litt roligere bakgrunnsfarge.. blir jo nesten snøblind av å se på skjærmen for lenge:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Synes det ser bra ut med første øyekast i alle fall. Men alle bildene i tråden min er nå bare en link, må alle linkes til på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Kan man velge tema selv, er problemet med fargene løst iallefall. Det er VELDIG uvant, men går seg nok til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Det første jeg tenkte da jeg leste at forumet skulle "forbedres" var: "Håper ikke de drar igang med en eller annen teit forum plattform nå!" og tror du jammen ikke de gjorde nettopp det.. Personlig liker jeg ikke denne plattformen i det heletatt, jeg har brukt den i andre sammenhenger og syns den bimmers hadde før var mye bedre enn denne. Kommentarer som "grow up..", "why change a winning formula" osv. støtter jeg fullt ut, for det var nettopp det bimmers var (og er), a winning formula.. Oppsettet slik det er nå virker veldig fjortis både med tanke på utseende, smileys og diverse annet.. Det minner alt for mye om sider som mopedportalen, freakforum og diverse diskusjonsforum for mannen i gata som liker å skrive og diskutere opp og i mente om alt imellom himmel og jord og personer som ikke oppholder seg særlig lenge på forumene. Bimmers slik det var før hadde en mye voksnere og mer seriøs layout, riktignok ikke like mange muligheter som denne forum plattformen har men det enkle ER ofte det beste og det er slik bimmers har vokst seg stor. Slik jeg ser det er de nye eierene mest interesserte i hvordan de kan gjøre bimmers om til noe de på sikt kan tjene penger på, det er kanskje tomme anklagelser men det er det magefølelsen min tilsier. De nye eierene virker ikke dødsinteresserte i BMW som sådan og gjør nok ikke dette ene og alene kun pga. hobbyen og interessen for BMW, også her kan det hende jeg tar feil men sånn er det bare.. No offence.. M|Fjeld, hsd, habj og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg savner "mine innlegg"... men for all del, den er gjerne allerede her, bare at jeg ikke finner den... Og har antall poster per side økt? E28-tråden min skrumpet inn fra 328 sider til 246. Får ikke håpe at det er bilder og innlegg som er blitt vekk... Da er det mye som jeg ikke kommer til å erstatte ja, hehe... Men som Moe over skriver: "Never change a winning team".... Jeg er så gammel at jeg er blitt skeptisk til alt nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg sliter litt. Sitter og leter etter ting. Og har litt problem med og forstå hva enkelte ting er. Også savner jeg noen funksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg savner "mine innlegg"... men for all del, den er gjerne allerede her, bare at jeg ikke finner den... Og har antall poster per side økt? E28-tråden min skrumpet inn fra 328 sider til 246. Får ikke håpe at det er bilder og innlegg som er blitt vekk... Da er det mye som jeg ikke kommer til å erstatte ja, hehe... Men som Moe over skriver: "Never change a winning team".... Jeg er så gammel at jeg er blitt skeptisk til alt nytt Mine innleg kommer om du klikker på brukernavnet dit øverst til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg la forøvrig merke til akkurat det samme som E.H.D angående bildene i tråden min, mange av dem har blitt bare til linker nå. En annen ting er jo at smileyer som før var spesielle for bimmers nå bare blir en masse skrift og rare tegn ettersom denne forum plattformen ikke har alle de samme smileyene, samt endel skript og koder brukt i eldre innlegg kanskje nå ikke vil fungerer lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg får ikke noe nyttig ut av søkefeltet oppe til høyre, bare intet resultat eller noe i del dur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Søkefunksjonen er piss jaPlis fix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Søker du i "forum" eller "i tråden" eller hva? Jeg finner nå det jeg ønsker i søkene jeg har gjort. "Jeg savner "mine innlegg" skriver du Pedi, jeg derimot synes de er enda enklere å finne enn noen gang. Ved å klikke på profilnavnet øverst til høyre. Som noen allerede har sagt, vi har brukt og elsket dette forumet i mange år. Ikke rart vi synes det er umulig med et nytt utseende. Men gi det noen timer og dager med bruk, så har nok vanedyret i oss tilpasset seg disse farlige endringene. Men jeg tror skrifttypen var bedre og mer lettlest på det gamle forumet (lettere å skumme gjennom). Hvis det var en annen type da..... Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Er enig med Moepower i at forumet ser litt mindre seriøst ut med dette designet. Likte det gamle no-nonsense designet. Når jeg skulle svare i denne tråden fikk jeg ikke logget meg inn via "svar"-knappen øverst til høyre, så måtte gå ut av forumet for å logge meg inn igjen. Først bruker jeg 5 min på å logge meg inn, så bruker jeg 5 min på å finne en normal smiley - føler meg passe idiot her... Savner også at det står registreringsdato under avatar - kjente ikke igjen halvparten av brukerne som hadde svart i tråden her. Forresten så minner jo dette litt om BMWCCN sin forumrevolusjon for et par år siden hvor det ble litt oppstyr en periode. Alt er en tilvenningssak selvfølgelig, men jeg mener også at det enkle er ofte det beste.. TRF og ///MoePower reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg får ikke noe nyttig ut av søkefeltet oppe til høyre, bare intet resultat eller noe i del dur. Som GSS skriver, du velger hvor du vil søke. Slik burde det være mulig å få mer relevante søk. Klikk på den grå boksen i søkefeltet hvor det nå antakeligvis står "Forum" hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Bytte av plattform var helt nødvendig. Det har blant annet å gjøre med muligheter til å tilpasse forumet, sikkerhet(blant annet mot hackers), nye funksjoner og mer. Blant annet vil det nå være mulig for teknisk team å begynne å jobbe med en skikkelig løsning for kjøp og salg Så gi det litt tid folkens. Jeg håper den nye utgaven av Bimmes går seg til, også for de som er skeptiske ved første øyekast og kanskje savner noen gamle funksjoner. Vi lover å være lydhøre, og tar mer en gjerne tilbakemeldinger! DannyRS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå