Gå til innhold

Ny look på bimmers, jeg hater det !!!!!!!!

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Må si jeg heller likte ikke denne opdateringen helt, men må vel gi det lit tid tenker jeg.

Men jeg finner ikke mine bokmerkede emner og de jeg abonner på... noen som kan fortelle meg hvor de har blitt av?? 

De trådene du abonnerer/følger kan du finne ved og trykke på navnet ditt oppe til høyre og velge "Tråder jeg følger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Østgård

Jeg er blitt helt borte!!  Fikk ikke logget meg inn i det hele tatt! Brukernavn og passord var feil.Prøvde å få tilsendt nytt passord også. Måtte registrere meg på nytt med guttungen sin epost for å komme inn. Noen som har opplevd det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Østgård

Jeg er blitt helt borte!!  Fikk ikke logget meg inn i det hele tatt! Brukernavn og passord var feil.Prøvde å få tilsendt nytt passord også. Måtte registrere meg på nytt med guttungen sin epost for å komme inn. Noen som har opplevd det samme??

Søkte på medlemslista nå og brukernavnet mitt er tydligvis borte ja.. Kommer bare opp etter at jeg registrerte meg på nytt i kveld. Så er blitt degradert til visekorperal.. Syns det var rart når jeg registrerte meg på nytt at brukernavnet mitt var ledig,så jeg er tydligvis blitt borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar denne da jeg ikke kan se å ha mottatt svar på dette:

Jeg ser ikke for meg det er mulig, ettersom hele URL-strukturen er endret.

Jeg har ihvertfall begynt å endre mine "linker" slik at de fungerer på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dere som eier det nå data folk ? Hvorfor ha sånn kjip 14 look da ? Hadde håpet på noe nytt å farge rikt jeg :0

Denne layouten er nok mer reklame-vennlig... De skal tross alt tjenter når de har betalt den summen de betalte for forumet...

Men gutta er flinke og svarer/fikser ting fortløpende så dette går seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi dette tid :) !

Husker når forrige layout var ny, alle hatet det da også...

Jeg er ihvertfall positiv på forandringen.

Forrige gang fikk vi bare en oppdatert/nyere utgave av forum plattformen vi hadde, nå har vi fått en helt annen forum plattform. Det blir ikke helt det samme. Men ja, jeg skal selvfølgelig gi det litt tid.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det som er veldig greit er at stortsett alt kan gjøres noe med, hvis forandring trengs! Og det blir jo gjort av utrolig flinke admins!

Så tommel opp til admins som ordner alt fort og enkelt. Er jo selvfølgelig en innkjøringsperiode, og ting vil bli forandret og gjort bedre for hver dag!

Blir så bra detta! Er en vanesak :clap:

:wub: <--- savna den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte på medlemslista nå og brukernavnet mitt er tydligvis borte ja.. Kommer bare opp etter at jeg registrerte meg på nytt i kveld. Så er blitt degradert til visekorperal.. Syns det var rart når jeg registrerte meg på nytt at brukernavnet mitt var ledig,så jeg er tydligvis blitt borte...

Send meg en PM med tidligere brukernavn, samt e-post den er registrert med, så kan jeg se om jeg får kontoen din opp og gå igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at det var et litt større steg fremmover en det jeg var klar for ( 8-[), og at jeg var litt frustrert første minuttene når jeg febrilsk prøvde og finne ut hva som var opp og ned.  Men syns det er bra at det blir oppdatert.

Ser "Mine innlegg" har kommet ut på linja slik som før, det var noe av det som irriterte meg mye!

Jeg likte også godt fargetemaet som var før, syns det var veldig behagelig og se på, lett og skille postene og slikt.
Kunne godt tenkt meg noe ala den stilen, spesielt på bakgrunnen der du leser, kan bli skarpt og slitsomt for øynene i lengden. :)

Flott at admins lager en tråd eller forum eller hva det nå er, der man kan komme med forslag og ønsker. Det mener jeg er veldig viktig!

Og som sagt før så vil det alltid være litt tull i starten, som blir løst etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...