Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Veit ikkje om det har vert nevnt før her i tråden, men er det mulig å få vist kor mange sider der er i en tråd, slik som før?

Om man er på side 10 i en tråd no, so har en ikkje peiling på kor mange sider det er totalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er at det var veldig mange stickyer over hverandre som tok mye plass øverst i de ulike forumene. Forumet inneholder veldig mange bra tråder og informasjon, og vi skal prøve å finne en annen måte å få disse skikkelig fremhevet på. En egen Wiki-funksjon kan for eksempel være en mulighet her.

Eller at man oppretter en egen hovedkategori som heter DIY. Med da strenge regler for innhold og tittel på tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet plutselig mitt avatarbilde igår. Når jeg nå prøver å endre avataren har jeg ingen menupunkter som gjør det mulig å laste opp en ny avatar fra min datamaskin. Jeg kan heller ikke hente et bilde fra en ekstern url fordi begrensningen når det gjelder størrelse på bildet er 0 bytes. Hva gjør jeg galt?... :???:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er at det var veldig mange stickyer over hverandre som tok mye plass øverst i de ulike forumene. Forumet inneholder veldig mange bra tråder og informasjon, og vi skal prøve å finne en annen måte å få disse skikkelig fremhevet på. En egen Wiki-funksjon kan for eksempel være en mulighet her.

 

Hvorfor er dette gjort i "teknisk"?

Sterkt uenig i at det var mange stickyer å forholde seg til her, og ikke var dem overlappende heller.

 

Sitter å skriver på en del nytt for de mer viderekommende (med tittel "motorstyring diesel 1.01"), og det blir rett og slett uaktuelt å fortsette om ikke de aktuelle trådene blir festa igjen. Jeg er DRIT lei av å svare på de samme spørmsålene hundrevis av ganger, og det gagner hverken forumet eller den det gjelder at det gjøres slik, Hadde det endelig bare vært i forumet (da er det bare et "ødelagt" forum som er konsekvensen), men folk sender pm, uttallige mail, og ringer til alle døgnets tider. Dette ble en del bedre når dieseltråden min ble gjort til sticky for lenge siden, for ikke å snakke om hvor greit det er at man kan "diskutere videre" i tråden, og de andre med kompetanse også kan være med å bidra. På denne måten danner man seg også et bilde av hvem som kan hva.

 

Mulig jeg er litt vel bitter nå, men det første dere gjør er å endre DEN ENE TINGEN som ikke trengte forandring, nemlig utseende på forumet. "Ingen" her inne bryr seg om hvordan det ser ut, de bryr seg derimot om hvor oversiktlig det er, og tror de fleste er enige om at det er en del mindre oversiktlig nå. Tipper aktiviteten har gått helt greit ned også. Vi har jo til og med fått en irriterende dirrende bevegelig møkka reklame i bunn av sidene, som trolig er helt uinteressant for de fleste her (hadde den endelig faktisk vært relevant). Så fjerner dere de få stickyene vi hadde i teknisk? Hvor forfattere og de som bidrar i tråden har lagt ned mye arbeid, og trådene er høyst relevante for det som går igjen på forumet? (og nei, jeg synes ikke en wiki løsning er noe bra, dette er et forum).

 

Ja, sikkert en del stickyer som trenger gjennomgang, men dette var feil måte å gjøre det på. Jeg er rett så det er innom de andre _få_ stickyene vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet plutselig mitt avatarbilde igår. Når jeg nå prøver å endre avataren har jeg ingen menupunkter som gjør det mulig å laste opp en ny avatar fra min datamaskin. Jeg kan heller ikke hente et bilde fra en ekstern url fordi begrensningen når det gjelder størrelse på bildet er 0 bytes. Hva gjør jeg galt?... :???:  

 

Kan du prøve igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, når det var to brukere registrert med samme e-post, tok denne nye plattformen i bruk den som var først registrert. Jeg skal be tekniker se på denne :smile:

 

Hei,

 

Fått sett noe mer på dette? Antall innlegg skrevet er heller ikke registrert på den "nye" brukeren m.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bruke tapatalk? Men, når jeg er på bimmers på nettleser på mobil ligger det under brukernavnet mitt.

Tapetalk har jeg hatt dårlig erfaring med :-(

  

Hei, da er en "Mine innlegg" knapp lagt til i mobil versjonen :) - Denne har foreløpig samme ikon som "Notifikasjoner" frem til at vi får produsert ett nytt ikon :)

 

Mvh

Fredrik

Fine. Den fungerer :-)

Men mulighet for å velge side en vil på?

Evt komme direkte til siste side, evt til en har lest til tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...