Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Er det virkelig dumt at man blir "tvunget" til å lage en skikkelig annonse?

 

Nei, det er ikke dumt, men for meg virker alt veldig rotete etter oppdateringen. Hvorfor ikke bare ha det slik man hadde det før? Hva er vitsen med den Kjøp / salg greia oppe på skjermen?

 

Betale for annonser av biler etter 1 november? Syns folk helt ærlig at det skal være slik på bimmers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Betale for annonser av biler etter 1 november? Syns folk helt ærlig at det skal være slik på bimmers?

Den tanken er skrapet for private(ligger dette ute noen plass nå, så send meg gjerne en link på PM). Det forblir gratis, også i den nye løsningen. Samtidig åpner vi for at bedrifter også nå kan annonsere på Bimmers, men da mot betaling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke dumt, men for meg virker alt veldig rotete etter oppdateringen. Hvorfor ikke bare ha det slik man hadde det før? Hva er vitsen med den Kjøp / salg greia oppe på skjermen?

 

Betale for annonser av biler etter 1 november? Syns folk helt ærlig at det skal være slik på bimmers?

 

Hva er det som er rotete? er det vanskeligere å finne en felg, når du på forhånd kan velge boltsirkel og diameter?

Der er ingen deler av det gamle forumet jeg har fått flere klager på enn salgsforumet. Feilposting, dårlige annonser/overskrifter, og den vanligste, problemer med å finne ting.

Nå er det og opp til hver enkelt hvorvidt dem ønsker å kategorisere eller ei (ved søk), ergo burde det jo kunne tilfredsstille de aller fleste. 

 

At det ikke er perfekt rent kosmetisk, må da være en bagatell i ordets rette forstand.

 

Det eneste negative jeg ser pr. i dag, er at det ikke er kompatibelt med TapaTalk. Dette håper jeg imidlertid at kan bli en ordning på i nærmere fremtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MKJ:

Jeg skjønner at du endrer innlegg i denne tråden som gjorde folk obs på et alternativ til regimet dere har satt i gang her. Men nok en gang så handler du på "underlig" vis ved ikke en gang å legge til i det innlegget at det har blitt redigert, og hvorfor det har blitt redigert?

 

Og jeg gjentar poengene min fra "pri tråder" diskusjonene. e60 tråden (og andre) har INGETING å gjøre sammen med de andre tidligere stickyene. Hvorfor, enkelt, den tilbyr ikke noe i første post. Det er en populær tråd, med mye uvurderlig info, men den mangler fremdeles en god innføring på første side. Det du gjør nå (du som var redd for "for mange stickyer"), er å blande "stickyene" med "interessante og populære tråder". Dette a)vanner ut ex stickyer og gjør dem mindre synlige, og B) deler teknisk del av forumet i en "store skikkelige tråder" og "mindre varierende tråder". Tror virkelig ikke du har tenkt helt gjennom denne løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MKJ:

Jeg skjønner at du endrer innlegg i denne tråden som gjorde folk obs på et alternativ til regimet dere har satt i gang her. Men nok en gang så handler du på "underlig" vis ved ikke en gang å legge til i det innlegget at det har blitt redigert, og hvorfor det har blitt redigert?

 

Og jeg gjentar poengene min fra "pri tråder" diskusjonene. e60 tråden (og andre) har INGETING å gjøre sammen med de andre tidligere stickyene. Hvorfor, enkelt, den tilbyr ikke noe i første post. Det er en populær tråd, med mye uvurderlig info, men den mangler fremdeles en god innføring på første side. Det du gjør nå (du som var redd for "for mange stickyer"), er å blande "stickyene" med "interessante og populære tråder". Dette a)vanner ut ex stickyer og gjør dem mindre synlige, og B) deler teknisk del av forumet i en "store skikkelige tråder" og "mindre varierende tråder". Tror virkelig ikke du har tenkt helt gjennom denne løsningen.

 

Denne tråden handler som navnet tilsier om tilbakemeldinger på Bimmers.no og hvordan vi skal utvikle det framover. Og slikt hører ikke hjemme her. Jeg velger å tolke deg dit at mangelen på merknad for redigering med off topic som grunn er det du reagerer på, og det skal vi ta til oss :)

 

Jeg forstår ditt synspunkt når det gjelder tråder vi har valgt å framheve under DIY og Prioriterte tråder. Det er ganske mange delte meninger på denne og evt. oppdelig, men etter tilbakemeldinger velger jeg å tro at det ikke er noe stort problem med ressurstrådene som ligger der pr. dato (det er for øvrig ikke jeg personlig som har valgt dem ut). Kanskje det blir en endring i hvordan vi får fram både spesielt gode tråder og matnyttig informasjon i framtiden, og du må gjerne bidra med nye forslag på akkurat dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...