Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

jo har sett den, men gud hjelpe så tungvint å gå inn på hvert enkelt forum og trykke da.

mye lettere den som var før, merk hele forumet som lest..

Er det denne du mangler?

 

post-75918-0-97432300-1450194349_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverst til høyre, så har man jo en drop down-meny, om man trykker på sitt eget nick. Går det an å legge inn en knapp/lenke med "mine emner", altså tråder man selv har startet? Enten der eller ved siden av "mine innlegg" og "vis nytt innhold", eller begge steder :P Alt etter hva som er lettest å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet en glitch til her nå. Hvis jeg skriver feil og trykker back går siden ett hakk tilbake i stedet for å slette bokstavene. Dette er nå mitt tolvte forsøk på å skrive denne meldingen [-(

 

Ang. merk alt som lest fant jeg de til venstre for hver undergruppe, men ikke den oppe litt til høyre. Men siden det er nevnt at det nok kommer tilbake ved neste oppdatering finner jeg frem boksen med julekaker og setter meg tilbake :)

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Enig der! 

 

@awt: Takker. Fullversjon på mobil blir mest brukt. Zoomer forbi hele sidemenyen og glemmer at den er der. Kan leve med sidemenyen, siden den nullstiller filtrene når jeg trykker på "mine innlegg" igjen, og dermed får opp alle tråder jeg har deltatt i, og ikke bare de jeg har startet selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da pussig! Jeg har ikke sett snurten av den glitchen du nevner, StigJ. Vi kjører IP.Board 3.4.5, men skal etter planen oppgradere snarlig til siste softwareversjon. Noe som akkurat nå er 4.1.5.2(ja, vi ligger litt etter...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! "Merk alle som lest" kommer med ny softwareversjon som vi er i planleggingsfasen av akkurat nå. Håper vi får til noe før årsskiftet, men det er litt teknisk knot å komme i mål i en fei  :)

"Merk alle forum som lest" bruker jeg hver gang etter jeg har lest igjen forumene, så den funksjonen er dypt savnet. Er tungvint å merke ett og ett forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...