username83 Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Har ikkje sånt hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Virker som du har noe annet på din maskin som "planter" reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Om du ikke er innlogget får du mer reklame. Fordel å være medlem, slipper en del reklame. Jeg får reklame på samme sted om jeg logger meg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Om du ikke er innlogget får du mer reklame. Fordel å være medlem, slipper en del reklame. Jeg får reklame på samme sted om jeg logger meg ut. Helt riktig, samme styret på jobb pc'n uten å være innlogget.. jalla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Hei. Lurer på hvordan jeg får sett innboksen min? Folk kan ikke sende meldinger til meg og jeg får heller ikke sendt noen melding. Skjønner ikke hva jeg må gjøre??? Hadde ikke lagt merke til dt men tror dt har vært sånn siden nye bimmers kom. Og jeg har heller ikke en mailboks oppe i høyre hjørne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Har du prøvd å sjekke profilinnstillingene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Om du trykker på nicket ditt øverst, har du da en link som heter "Personal Messenger" (evt. noe tilsvarende på norsk)? Isåfall, gå innpå denne og trykk på "Enable Messenger"-knappen helt til venstre, ca. midt på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Min mailboks har også "forsvunnt" etter det nye designet. Det er helt hvitt der hvor den skal være, men når jeg drar musepilen over området, så kommer det opp en svart firkant med mail-logo`n på. Det samme gjelder for notifications og min profil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Bimmers ser litt rart ut i noen nettlesere, spesielt eldre Explorer. Mulig en annen nettleser gjør trikset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Strenge regler på min jobb, så får ikke endret på den her, dessverre.. Så får nok bare leve med det, men er normalt på Ipad`n hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Strenge regler på min jobb, så får ikke endret på den her, dessverre.. Så får nok bare leve med det, men er normalt på Ipad`n hjemme. http://www.finn.no/jobb/ Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Bytter ikke jobb for å få "bedre" Bimmers på nett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Har problemer med å Qoute, samt å endre mine innlegg. Ingen av delen går på jobb-PC`n. Kan det også ha med at det brukes feil nettleser der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Ja, det er nok dessverre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Kan bekrefte at eg har samme problem som R Andersen på jobb der eg bruker gammel Internet Explorer....Logoer mangler oppe til høgre, problem med å quote, må gå full editor for å endre innleggKan ofre halve armen for Chrome på jobb Endret Januar 19, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå