Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Om du ikke er innlogget får du mer reklame. Fordel å være medlem, slipper en del reklame. Jeg får reklame på samme sted om jeg logger meg ut.

 

Helt riktig, samme styret på jobb pc'n uten å være innlogget.. jalla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lurer på hvordan jeg får sett innboksen min? Folk kan ikke sende meldinger til meg og jeg får heller ikke sendt noen melding. Skjønner ikke hva jeg må gjøre???

Hadde ikke lagt merke til dt men tror dt har vært sånn siden nye bimmers kom. Og jeg har heller ikke en mailboks oppe i høyre hjørne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trykker på nicket ditt øverst, har du da en link som heter "Personal Messenger" (evt. noe tilsvarende på norsk)? Isåfall, gå innpå denne og trykk på "Enable Messenger"-knappen helt til venstre, ca. midt på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mailboks har også "forsvunnt" etter det nye designet. Det er helt hvitt der hvor den skal være, men når jeg drar musepilen over området, så kommer det opp en svart firkant med mail-logo`n på. Det samme gjelder for notifications og min profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bekrefte at eg har samme problem som R Andersen på jobb der eg bruker gammel Internet Explorer....
Logoer mangler oppe til høgre, problem med å quote, må gå full editor for å endre innlegg

Kan ofre halve armen for Chrome på jobb :P

Endret av Sammyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...