Gå til innhold

Kjøp & Salg - Forslagkasse


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Drar opp denne igjen;

 

Det må være mulig å få overført dette inn i det nye systemet? Så mye tid og arbeid som jeg og andre har lagt ned i den tråden, så syns jeg det er lite hyggelig om denne bare "forsvinner". Jeg er en av de som har flest positive tilbakemeldinger ifbm. kjøp og salg her inne, så jeg ser svært mørkt på om dette ikke blir oppdatert ihht. nytt system.

 

Dette må isåfall gjøres manuelt. Skal ta dette opp med MKJ for å høre hvordan vi kan løse dette :smile:

 

\\ Fredrik

 

Hva er status på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hva er status på dette?

Er dette fortsatt en problematikk etter vi hadde avstemning og gikk tilbake til gamle kjøp og salg igjen, hvor tilbakemeldinger fortsatt postes som før? Vi har nok uansett ikke ressurser til å manuelt "synkronisere" alle tilbakemeldinger gjort i tråder så langt med den nye muligheten for tilbakemeldinger(som nå ikke har flere enn 42 tilbakemeldinger).

 

Skal vi gjøre noen endringer, så ser jeg ikke andre muligheter enn at noen må melde seg frivillig til å ta jobben med å legge inn alle tilbakemeldinger manuelt fra "tidenes morgen" på vegne av andre brukere(hvilket kanskje ikke er heldig..), og deretter må vi slette de gamle tilbakemeldingstrådene og stenge for videre posting i dem. Har man mange gode tilbakemeldinger fra før av, så skader det nok ikke å sende en PM til vedkommende som kom med disse og be om at disse også blir lagt inn i det nye systemet vi har gjort tilgjengelig for tilbakemeldinger.

 

Kom gjerne med andre forslag på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet dette tidligere, men det nye tilbakemeldingssystemet er altfor skjult etter min mening, og det er nok dette som er grunnen til at det er lite brukt. "karakteren" burde vært synlig under avateren til medlemmer, med link til selve systemet. Øverst i en salgstråd kunne det også gjerne vært en link med "jeg har kjøpt denne varen, gi tilbakemelding" og e.l. Får man beskjed når man får en tilbakemelding? Isåfall burde man fått en notis om at "den og den har gitt deg en tilbakemelding på salget av blablabla, gi tilbakemelding som selger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan ta en titt på tråd nr 2 fra toppen i BMW deler selges

Tråd nr 1 i Felg og dekk selges

Tråd nr 1 i Ønskes kjøpt

Tråd nr 1 i Annet selges
Der finner man isåfall en forklaring på Hvordan gi tilbakemelding på kjøper/selger Den har jeg "klistret" i toppen av kjøp og salg forumene. Så der finner man ut hvordan dette funker.  Men den er kanskje ikke så synlig der heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet dette tidligere, men det nye tilbakemeldingssystemet er altfor skjult etter min mening, og det er nok dette som er grunnen til at det er lite brukt. "karakteren" burde vært synlig under avateren til medlemmer, med link til selve systemet. Øverst i en salgstråd kunne det også gjerne vært en link med "jeg har kjøpt denne varen, gi tilbakemelding" og e.l. Får man beskjed når man får en tilbakemelding? Isåfall burde man fått en notis om at "den og den har gitt deg en tilbakemelding på salget av blablabla, gi tilbakemelding som selger".

Vi skal se på hva vi kan gjøre med dette over jul. Det er vel ikke umulig å legge noe under avatar uten at det oppfattes som "støy" for de som ikke driver med kjøp/salg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet dette tidligere, men det nye tilbakemeldingssystemet er altfor skjult etter min mening, og det er nok dette som er grunnen til at det er lite brukt. "karakteren" burde vært synlig under avateren til medlemmer, med link til selve systemet.

 

Noe ala dette

post-49693-0-22806700-1387709137_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

På teknisk tror jeg ikke det er en god løsning. Jeg tror det er bedre man deler opp teknsik etter modell-"generasjoner", slik at beslektede modeller (f.eks. e6x, e7x, e8x og e9x i samme forumdel) kommer sammen.

Eneste unntak er kanskje dekk og felg som du nevner, da dette er et ganske universalt tema.

På kjøp og salg derimot synes jeg forslaget ditt er en god tanke.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 10 months later...

Hva med å lage til annonse ordning slik at man må nødt å skrive i hvilket fylke deler/biler befinner seg ? 

 

Det er jo utrolig ofte at eier ikke skriver dette, og det blir spurt om med engang annonse blir opprettet. Er det pga fare for tyveri ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...