awt Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Du kan ikke slette de, men om du skriver solgt, ikke til salgs lengre e.l. så hjelper jo det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Takk for tilbake mld. (jeg tenkte at da slapp folk å klikke seg inn på en utgått annonse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Ofte kan det være greit å finne igjen gamle annonser om man leter etter noe tilsvarende og lurer på hva det kan være verdt. rolfi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Enig, og det er derfor dumt når enkelte erstatter tittelen på salgstråden med "solgt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Enig, og det er derfor dumt når enkelte erstatter tittelen på salgstråden med "solgt". Det kan jo være to sider av den mynten der da, jeg liker egentlig og føre på at det er solgt osv, ang for og gjøre "research" så hjelper det lite med en 5 år gammel salgs annonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Tja. Det er ikke helt urelevant i mine øyne å kunne sammenligne / hente inspirasjon fra flere år gamle annonser, men for å eliminere ovennevnte problematikk er det bedre om folk legger til solgt ved siden av annonsetittelen enn å bare endre den til "slett", "solgt" eller ".".Eks: "Bremseklosser til BMW E6x selges" til "Bremseklosser til BMW E6x [solgt]" TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Jeg hadde satt pris på om vi kunne skille mellom originale BMW felger til salgs og uoriginale, under felger selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå