Gå til innhold

Andreaskarm's E87, SOLGT


andreaskarm
 Share

Anbefalte innlegg

Et bilde jeg tok som viser øyelokkene fra en litt annen vinkel (begrenset hvor bra bilder blir med mobilkamera i skumringen).
 
IMG_7242_zpsdf9evwtr.jpg
 
Jeg liker normalt ikke ting som dette, da det fort blir litt jalla, men dette ble faktisk veldig bra, og hele fronten fikk seg et løft. De går ikke like langt ut over blinklysene som de jeg har på min bil (noe man forøvrig ser på bildet), men de stopper med linjen som er på toppen av forskjermene, og det passer igrunn perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var årets Nurburgring tur booket og klar. Jeg og awt på forumet reiser ned 21juni og skal være til 25. Vi treffer to kompiser til som kommer med fly. De har forøvrig leid seg en Jaguar F-Type for å komme seg til ringen fra frankfurt med. Hotellet ble denne gangen Dorint Am ring. Selv om dette var det dyreste alternativet så ble dette valgt denne gangen. Utsikt til gp banen samt flott hotell gjorde at valget ble som det ble. Vi har de tre siste årene bodd på grune holle og egentligt vært fornøyde med det, Minuset med dette hotellet er at det er veldig dødt, og man føler seg nesten som eneste mann på hotellet ;-) hehe Ser frem til en flott tur. Vi får desverre bare kvelds kjøring denne uka, men det er forøvrig ok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...