andreaskarm Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Øyelokk Besøk av AWT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Så da ikke så værst ut disse! hvordan ble de med lysa på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Et bilde jeg tok som viser øyelokkene fra en litt annen vinkel (begrenset hvor bra bilder blir med mobilkamera i skumringen). Jeg liker normalt ikke ting som dette, da det fort blir litt jalla, men dette ble faktisk veldig bra, og hele fronten fikk seg et løft. De går ikke like langt ut over blinklysene som de jeg har på min bil (noe man forøvrig ser på bildet), men de stopper med linjen som er på toppen av forskjermene, og det passer igrunn perfekt. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 http://www.ebay.com/itm/181695554153?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Da ble AC potten sendt i retur og 130i potte kjøpt inn Satser på det blir bedre StigJ, danskiii og Thundercoil reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Har jeg mye mer troen på ja! HIPP HIPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Øyelokkene var kledelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Fant noen som strakk lengre ut i dag på ebay. Usikker på om jeg skal kjøpe det og ha på istedenfor. Men er jo enig i AWT at det passer med linjene på bilen. Får tenke litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Link til begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 På ebay.de søk bmw e87 aufkleber. De kommer opp da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Vurdert slike øyelokk selv, kanskje jeg må prøve jeg å! 130 eksos gjør mye, blir kult! løfter lyden flere hakk å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Syns de lokka passer godt. Gir ett mer moderne preg i fronten. Gleder meg til eksosen. Den kommer vel ikke om for lenge. På vei i fra hamburg as we speak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Ja da var årets Nurburgring tur booket og klar. Jeg og awt på forumet reiser ned 21juni og skal være til 25. Vi treffer to kompiser til som kommer med fly. De har forøvrig leid seg en Jaguar F-Type for å komme seg til ringen fra frankfurt med. Hotellet ble denne gangen Dorint Am ring. Selv om dette var det dyreste alternativet så ble dette valgt denne gangen. Utsikt til gp banen samt flott hotell gjorde at valget ble som det ble. Vi har de tre siste årene bodd på grune holle og egentligt vært fornøyde med det, Minuset med dette hotellet er at det er veldig dødt, og man føler seg nesten som eneste mann på hotellet hehe Ser frem til en flott tur. Vi får desverre bare kvelds kjøring denne uka, men det er forøvrig ok danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå