thomjak Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Hettegenser, college genser, skiltramme, plaktater, stickers, caps, musematter, thsorter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Går an lage pynt til å henge i speilet som IKKE lukter noe. Noe ala den som henger her, med www.bimmers.no logo på... Det hadde blitt en slager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Kanskje du burde komme med et forslag du trives med da? Jeg har ingen forslag å komme med, annet at jeg ville rose initiativet til å starte opp nettbutikk. Dette tror jeg blir positivt for forumet icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 hvite bimmers.no klistremerke i side rutene er jo et must, hehe Morty999, Shattered, GameCube og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Stickers, flagg, caps, magnetiske bumperstickers. etc Nøkelen er selvfølgelig og lage alt stilrent og ikke bare for 16 åringer med capsen bak fram, som alt for mange "bil" relaterte produkter er. Støtter den der!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulvest Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Termokrus/kopp. Størrelse ala kaffeavtalekopp. Sjølvfølgelig med bimmers logo Ratttrekk som er store nok. Veit fleire synest dette er lame, men hater å fryse på fingrene og ikkje lett å finne trekk på størrelse over 290 og som ikkje er laga av plysj . Burde jo ikkje vere nokon utfordring for bimmers . Ser mange vil ha hettegenser og t-shirts osv. Ka med boksershorts? Ler litt av meg sjølv no, me LA GÅ som Klypa seie. Ellers så ønsker eg nettbutikken velkommen mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Hva med Iphone/Andriod covers? Kan få redigere bilder og sette inn på coveret selv mange plasser. Så det er vell en mulighet å få bestilt en drøss av for en billigere enn standard prisen som ligger på 299 (?) powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 hvite bimmers.no klistremerke i side rutene er jo et must, hehe Og i framruta GameCube reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Bimmers klistremerke i frontruta med samme utforming som ppf sitt? Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Da prøver vi oss med en forsiktig re-åpning av Bimmers nettbutikk. Foreløpig finnes kun ett produkt der; Skiltholdere av samme type som har vært til salgs her tidligere. Betaling foregår via Paypal, lager befinner seg i Bø i Vesterålen og transportør er foreløpig Posten. Priser er inkludert frakt så lenge vi bare har ett produkt inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 hvorf finner jeg denne nettbutikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 hvorf finner jeg denne nettbutikken? Link øverst i menyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Øverst på siden, med chat, kjøp&salg osv. Edit: oops. Kom en før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Da var skiltholder bestilt Sent from my GT-I9505 using Tapatalk mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Skulle laget noen klær ja College og hettegenser med bimmers.no på ryggen og en BMW logo f.eks. på brystet tror jeg hadde blitt kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå