Bimmer fan Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Følger med på loggen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Takker. Skal prøve være litt flinkere til å oppdatere... Her ligger vertfall felgene klare til farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Blir sikkert bra Venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 tror jeg fikk vasket litt hardt, for hele fronten forsvant...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Pen bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Blir tøft med Style 132ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Pen bil dette Blir tøft med Style 132ene Takker. Ja håper det blir bra, har til gode å se noen som faktisk har fått disse hjula på E91 her til lands Kommet et skrit nærmere, venter på siste sett med spacere nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 I dag har jeg fått gjort litt smått med bilen igjen. Den har jo stått uten fanger og panser noen dager nå. Så godt å få den på veien igjen. Fikk jo pakke fra Koed i dag også med nye hjullager og spacere framme. Hjullager bytte bak er neste "prosjekt" Siden fangeren var av var det greit å ta en runde på frontlyktenen med det samme. Våtslipe med 600 så 1500 og til slutt 2500. polere opp med Scholl S3Gold og Gul Über pad på roterende maskin. Desverre hadde jeg knotet til noen instillinger på hvitbalansen på kamera og oppdaget det ikke før etter jeg hadde tatt alle bildene. Så bildene er litt så som så.. desverre utgangspunktet: venstre side (bildet) ferdig nesten før bilde etter bilde Jeg har ikke tatt alt jeg kunne, men det var bare for å få det litt bedre. fortsatt litt dype riper men langt bedre. Fått på fanger og panser igjen, mangler "spoilerne" under de ligger igjen hos lakkerer.... men de er greie å sette på etterpå så ikke noe stress. Så bilder med hjula på: hadde lenge trudd jeg skulle klare meg med å kjøpe senkeskåler fremme, for så jo ikke så ille ut med orginal hjula..... Men den gang ei, nå ser det jo ut som BMW XC91.... Så vet ikke helt om hva jeg syntes enda, hadde jo større forventninger. Men håper jeg blir fornøyd med hjula når bilen kommer litt nærmere bakken. traff i allefall spot on med spacere etter min mening. 20mm bak og 12mm foran. da ender jeg opp med ET25 og ET36 Nå gjenstår det bare å få tid til en real runde med detailing på resten av bilen. Noe den trenger sårt... Men nå er det jo sesong for alle biler som skal ut av vinterdvale og bli klare for sommern. Så da står det langt frekkere biler på tur enn en gammel sur E91 diesel mere morro med disse andre Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 utrolig flott bil! Ble rå med felgene på. tror jeg må prøve meg på lykteshining jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Det der ble innertier med de felgene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Veldig bra felgvalg, resulatet ble jo ganske så vellykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Kjempefin bil og fine oppdateringer. Gøy med detailing, flere bilder av det gjerne! Følger med videre =)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 prøvde å lese raskt igjennom her, men greide ikke å finne, specs på 132 hjula dine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Det er samme som Y-spoke X5 hjula 9x19 ET48 og 10X19 ET45 orginale X5 felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå