Tyggern Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Jeg prøvde å høre med GS- om de hadde muligheter til å kunne bestille til meg osv.. siden de har agenturet. Svaret jeg fikk var kort og gret. sitat "Det har vi ikke" Jeg regner med å handle rett fra K-sport da. Blir litt styr med sendig og retur av fjærbein osv. men det får gå når den tid kommer. "http://racingshop-germany.com/K-Sport-BMW-6-Series-E24-E24-coilover-street Står vertfall her at det er med TÛV sertifikat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Ja det jeg viste Fordi jeg fant også K-sport bremser på blocket og der sto det også at de var tuv sertifikat. Men setta gs selger som er samme setta er liksom ikke tuv på? Skjønner ikke helt den Oo men samma det Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Dette er det jeg fikk sopet med meg i går.. Han første karen har en hel bil i deler så om noen trenger noe nips er det verdt å ta kontakt... Fikk jo som nevnt ikke det jeg virkelig dro for å hente "komplette" fjærbein med HR og Bilstein frem og bak++ fjærbeina var borte. men fant de bak og fjærene foran dukket opp hjemme hos faren.. så fikk jo med meg noe, fikk da med meg M-tech bakvingen til en hyggelig pris som plaster på såret. HR-fjærer og Bilstein bak En ekstra fram fanger, håper å redde stål hjørnene på denne resten tror jeg blir "hylle" reservedeler Lykter komplette, med lykteringer uten visker stoppere. (som jeg har på min, disse skal bort) Motor prosjekt i den fjerne fremtid.. greit å samle deler når en kan.. M-tech vinge i bra stand, trenger bare riktig farge.. (kjekt å ha, vet ikke helt hva som ser best ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 rått med E24! Den vingen er det absolutt viktigste på bilen utvendig! Og bunnpanna er vel fra E34.. E28/24 har vel sumpen lenger bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 rått med E24! Den vingen er det absolutt viktigste på bilen utvendig! Og bunnpanna er vel fra E34.. E28/24 har vel sumpen lenger bak? Takker Det kan godt være kjenner ikke M30 så godt enda . Så jeg har ikke sammenlignet den som sitter i E24n og denne... Litt surt om den ikke passer, men sikkert noen andre som kan ha nytte av den.. var ikke store kostnaden... M30/M106 som disse delene kommer fra har trolig sittet i E30 en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Da var det like godt å kjøpe enda en BMW... Brukis ... ... .. .. .. .. .. Prosjekt... . ... . .... ... ... ... ... ... ... brukis (kone rakket) Noen fler av E81n etter en rask shine.. ESveen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Det er en e81. Tyggern og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Det er en e81. Edit: trykkleif.. hva har det blitt borte 2 dører.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Selv om jeg egentlig ikke skulle gjøre noe med bilen før i vinter. Så måtte jeg bare ta en rask rens innvendig og sette på senkesettet.. (sånn i tilfelle jeg får lyst å ta en tur med prøveskilt før vintern..) Mangler bare 2 spacere nå på 25-30mm for å kunne lufte den med de hjula....Så får vi se om de blir byttet med tiden.. kanskje bytte de i noen fine delte felger eller alpina 18-19" hjul... Kan noen forklare meg hvorfor alle bildene blir så "mørke" etter at de er lastet opp. De er fine og bra på skjermen helt til de blir lastet opp, da blir kontrasten rar og bildene mørke Freakshow og S. Gunstad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Mye flott her, følger med Si i fra om du selger m-tech vinga ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 Har ikke skjedd allverden her.. Noen oppdaterte bilder kan jeg jo legge ut. Har montert HR settet foreløpig og kjørt meg en liten tur med prøveskilt.. tanken var å få på senkeskåler framme og mode bakdempern litt for å få den enda litt lavere. Frem til nybygget understell er på plass. Blir nye coilovers med E34/M5 / 750i bremser og alt nytt med tiden. Men alt dette skal være ferdig før jeg monterer slik at bilen kan nytes litt i mellomtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 Mye flott her, følger med Si i fra om du selger m-tech vinga ;) Godt mulig jeg selger den, usikker på om jeg vil ha den på. Eller om jeg syntes den som sitter på ser bedre ut.. Burde i så tilfelle hatt full Mtech. Tror jeg om jeg skulle byttet den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Fin tråd og fine biler! her skal jeg følge med framover, særlig med E24'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 Takk for det. Har samlet noe flere deler og det er snart tid for å plukke ned understell og pusse opp. Skal samtidig fikse litt småting som fremfanger osv.. Bremser og hovedsylinder fra 750i blir hentet senere i dag.Så da begynner ting å falle på plass for ting som skal være i orden til denne sesongen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Skikkelig fin den 6 serien din. Så den på torsdag, når den sto utenfor et vist badeland Tyggern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå