Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er jeg drittlei av å betale nesten 300 kr for en liter Mobil1. Nå blir det bytte av olje selv. Noen som vet hvor jeg får billig Mobil1?

Endret av Sjøbuse
Stengt pga ulovlig promotering av eget firma.
Skrevet

Europris kjører jevnlig tilbud på 299/399 for 4l del/helsynt. Har sett div traktorforretinger som Felleskjøpet, AK etc også har kjørt.

Skrevet

Europris kjører jevnlig tilbud på 299/399 for 4l del/helsynt. Har sett div traktorforretinger som Felleskjøpet, AK etc også har kjørt.

europris har også hatt 1L Mobil1 til 99,-

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er noe som skurrer med denne tråden, er hurtiggutt og returnToSender en og samme person kanskje, begge regget seg den 27 nov og begge har kun innlegg i denne tråden.

Personlig tror jeg det er eier av merkevarekupp som prøver å skaffe seg kunder her, i tilegg så skriver Hurtiggutt at flere skryter av nettsiden, vel da burde det vel ha vært noen reviews på nettet tenker jeg, men etter å ha søkt litt rundt finner jeg nada.

Skrevet

Godt observert, Haug!

Dette la jeg faktisk ikke merke til når jeg leste tråden tidligere i uka. Slike framgangsmåter provoserer mer enn det innbyr for min del. Ingen liker vel å bli et offer for bondefangeri? :???:

Skrevet

Jeg kjøper Gulf ule 5-30 hos ei lokal dekksjappe, for 75,- liter. Den har ll04

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Skrevet

Det er noe som skurrer med denne tråden, er hurtiggutt og returnToSender en og samme person kanskje, begge regget seg den 27 nov og begge har kun innlegg i denne tråden.

Personlig tror jeg det er eier av merkevarekupp som prøver å skaffe seg kunder her, i tilegg så skriver Hurtiggutt at flere skryter av nettsiden, vel da burde det vel ha vært noen reviews på nettet tenker jeg, men etter å ha søkt litt rundt finner jeg nada.

Jammen meg det der var godt observert. Da vet man vell hvor man ikke skal handle :P

Skrevet

I tillegg så fant jeg ikke merkevarekupp.no på google når jeg bruker relevante søke kriterier for å se etter billig mobil1 olje.

Og ikke nok med det, men merkevarekupp.no selge kun 2 produkter, og det er mobil1 olje i 2 forskjellige størrelser, og kun 1 type.

Skrevet

Når kom 0w50 Mobil1?

Var den langt overlegen 0w40 de solgte?

Noen som vet om tester mellom disse to typene?

Husker at for ca 6-8 år siden var Mobil 1 tha shit. Men da var det vel 0w40 mange brukte. Både den gullfarga nr 1 og formula R var noe alle ville bruke på bilen sin.

Men på en amerikansk trykktest var begge disse på nedre del av skalaen hva angikk trykk de motstod. Den vanlige Mobil Synth S var vel noe slikt som 400% bedre på å holde oljefilmen ved trykk som de to andre fra Mobil  :-s

Den beste 0w40 var Royal Purpel med trykkmotstand på over 8000% av Mobil1.

Og de på toppen var vel Royal Purpel og et annet jeg ikke husker navnet på. Lå nesten 20000% over i trykkmotstand  :shock:

Men nå skal det vel legges til at jeg tror det var racingoljer, som bør byttes ut etter hver bruk, og -50/-60 oljer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...