Gå til innhold

Bjørns Tesla Model S Performance


bb79
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Fortsatt mektig imponert over filmene du lager og over at du i det hele tatt tar deg bryderiet med å lage dem i en så omfattende grad. Jeg ser nok at en Tesla ikke appelerer til meg og hvordan jeg ønsker å reise (det blir jo nærmest som en livsstil), men det virker som du får mange fine opplevelser underveis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmene dine kan ikke bli lange nok Bjørn :) Virkelig interessant og spennende, du legger mye tid i å få mye informasjon med i klippene og det virkelig bra. Også hyggelig at du tenker på oss og poster dem her, keep up the good work :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du penger av Tesla eller noen andre siden du lager disse videoene? Eller er det bare for moro? :)

Jeg får ikke penger av Tesla og vil heller ikke ha det. Begynner jeg å motta noe fra dem vil troverdigheten min bli borte. Jeg gjør det bare for moro. Da jeg ventet på min egen Tesla ønsket jeg å se slike videoer jeg lager. Så nå lager jeg dem for andre. Men også for meg selv siden jeg liker å drive med foto og video :)

 

 

Fortsatt mektig imponert over filmene du lager og over at du i det hele tatt tar deg bryderiet med å lage dem i en så omfattende grad. Jeg ser nok at en Tesla ikke appelerer til meg og hvordan jeg ønsker å reise (det blir jo nærmest som en livsstil), men det virker som du får mange fine opplevelser underveis. :)

Ja, Tesla passer ikke alle. Det jeg merker er at langturene til Bergen/Trondheim blir 1-2 timer lengre på grunn av at jeg ikke kan velge optimal rute (Østerdalen f.eks.) og må stoppe for å lade. Men klager ikke siden jeg nå har rullet nesten 15 000 km og har betalt maks 300 kr til lading og ferger. Det blir utrolig fine opplevelser, ja.

 

 

Filmene dine kan ikke bli lange nok Bjørn :) Virkelig interessant og spennende, du legger mye tid i å få mye informasjon med i klippene og det virkelig bra. Også hyggelig at du tenker på oss og poster dem her, keep up the good work :)

Takk for tilbakemelding =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er ikke helt fan av kameraet ho dama di? Kan virke litt slik til tider! 

Men som alltid, gode filmer, fin underholdning, og en liten bit av misunnelse.. (spesielt mtp. power)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra film igjen, du skal ha skryt for at du gjør hver film så variert fra den ene til den andre :) Litt artig også at du setter ett nytt perspektiv på bruken av EL bil igjennom filmene dine, aktiv kjøring med forbikjøringer, venstrefila på motorveiene og den etterhvert så obligatoriske breisladden ut fra ladestasjonen :P Slikt er tøft og appellerer med til bilentusiastene i oss :) Godt vi begge har tålmodige koner forøvrig, som blir med på bilkrumspring, soving i bil, kryssing av Europa osv :)

Hvilken hastighet er å foretrekke på motorveien med Teslaen? Med mine BMWer så kjører jeg alltid i ca 120 km/t på motorveier med 100 sone, hadde en Leaf på lån og denne "spiste" rekkevidde i denne hastigheten jeg foretrekker. Måtte helt ned i 90 km/t for å få noe fornuft ut av det hele.... Kan man holde ca 120 km/t med Modell S uten å bruke unødvendig mye strøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...