noekult Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 http://www.bmwblog.com/2013/11/27/bmw-active-tourer-will-go-sale-united-states-early-2015/ Forhjulstrekk-BMW. Dobbelhuff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Det der er ingen BMW, kun en bil med BMW emblem på. Det er iallfall slik jeg vil forholde meg til dette tullet BMW driver å bruker tid og penger på, det er ikke akkurat positivt for merkevaren synes jeg.... bayerks-mach-werk, Marionette og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Det der er ingen BMW, kun en bil med BMW emblem på. Det er iallfall slik jeg vil forholde meg til dette tullet BMW driver å bruker tid og penger på, det er ikke akkurat positivt for merkevaren synes jeg.... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Plutselig kan xDrive være aktuelt for min del likevell... Men, hva driver BMW med? X4 Concept ble jo nettopp lansert, hvar blir det neste? Muligens ett dumt spørsmål, da det er ingenting som heter X2 enda........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Vi vil nok se en kraftig ekspanderende modellrekke hos BMW i overskuelig framtid (fra X1 til X8, fra 1-serie til 8 serie og en rekke andre nisjemodeller). Så lenge markedet er der og dette er måten å tjene penger, hvorfor ikke? Disse modellene vil jo forhåpentligvis medføre langt mer interessante modeller for "oss" entusiaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Hvorfor vil det egentlig medføre langt mer interessante modeller? Frykter at merket skal bli utvanna, gli inn i rekken blant alle andre A4-merker, og glemme hva de en gang var, og stod for... diesel-power82 og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Hvorfor vil det egentlig medføre langt mer interessante modeller? Frykter at merket skal bli utvanna, gli inn i rekken blant alle andre A4-merker, og glemme hva de en gang var, og stod for... Mercedes er halvparten så stor som BMW. Om BMW skal begynne å satse på alt og alle så står Audi klar til å overta tronen også............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Når det kommer til stykket handler det kun om penger. BMW gir faen i om de ikke lengre blir så eksklusive som de var før i tiden. Hvis de innfører mange flere modeller og mange forskjellige valg innenfor bensin / diesel / hybrid / elektrisk vil de nå et større marked, som betyr MYE mer penger i kassa. Men, BMW for meg vil alltid være drivkraft bak og sekser foran ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Når det kommer til stykket handler det kun om penger. BMW gir faen i om de ikke lengre blir så eksklusive som de var før i tiden. Hvis de innfører mange flere modeller og mange forskjellige valg innenfor bensin / diesel / hybrid / elektrisk vil de nå et større marked, som betyr MYE mer penger i kassa. Helt riktig. BMW group driter i om du eller du eller du eller han bak der blir lei seg fordi de ikke vil lage RWD R6 bmwer lenger... Det som betyr noe er om de tjener penger eller ikke.. Entusiastene skriker bare høyt på forum og thats it.... Bare å se på i3... For noen år siden hatet alle den bilen...Nå er elskes den som bare det her på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Blir den egentlig elsket? Jeg mener den er lite pen, kanksje også langt ifra pen? Litt tøff, på en annerledes måte, er den kanskje... Dersom jeg skulle ha rimelig el-bil, hadde valget helt klart falt på denne, fordi det er en BMW (......) Tesla er naturligvis hakket over, men også mange hakk over prismessig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Ja, ville BMW bare laget biler som er foretrukket blant entusiastene ville sannsynligvis selskapet gått konkurs. Fanatikerne er jo steinharde på sine gamle hauger av noen E30 og E36'er og dette genererer ikke mye penger i kassen hos BMW. Lukurative modeller hos BMW genererer penger i kassen og dette er viktig for fremtidige (nisje/interessante) modeller. Dersom vi må oppleve både FWD 1-serie GT, i3 og en haug andre "mindre" interessante modeller for å se high-end / high-end luksusbiler som Z8, 8-serie, 8-serie GC, X7, diverse M og annet snacks er det helt ok for min del. En 1-serie GT (basert på Active Tourer Concept) er jo også langt mer spennende enn en tilsvarende VW Touran. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Ja, ville BMW bare laget biler som er foretrukket blant entusiastene ville sannsynligvis selskapet gått konkurs. Fanatikerne er jo steinharde på sine gamle hauger av noen E30 og E36'er og dette genererer ikke mye penger i kassen hos BMW. Lukurative modeller hos BMW genererer penger i kassen og dette er viktig for fremtidige (nisje/interessante) modeller. Dersom vi må oppleve både FWD 1-serie GT, i3 og en haug andre "mindre" interessante modeller for å se high-end / high-end luksusbiler som Z8, 8-serie, 8-serie GC, X7, diverse M og annet snacks er det helt ok for min del. En 1-serie GT (basert på Active Tourer Concept) er jo også langt mer spennende enn en tilsvarende VW Touran. Lurer på om folk for det samme forholdet til fks i3 etc som mange har for e30 nå jeg ?? Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Ja, ville BMW bare laget biler som er foretrukket blant entusiastene ville sannsynligvis selskapet gått konkurs. Fanatikerne er jo steinharde på sine gamle hauger av noen E30 og E36'er og dette genererer ikke mye penger i kassen hos BMW. Lukurative modeller hos BMW genererer penger i kassen og dette er viktig for fremtidige (nisje/interessante) modeller Det er helt riktig, for å henge med så må man tilby ett bredere spekter men det må ikke fokuseres for mye i en ene enden av skalaen og det er det BMW gjør synes jeg. Det er bra at BMW utvikler elbiler og smarte hybridløsninger men i andre enden syens jeg det har stått stille en stund, ikke noe særlig fokus på hverken ny M1 eller en lukuscoupe i CL klassen. Se på Mercedes, de klarer dette med å gjøre begge deler meget fint synes jeg og de er på full fart tilbake fra "glemselen" wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Det er helt riktig, for å henge med så må man tilby ett bredere spekter men det må ikke fokuseres for mye i en ene enden av skalaen og det er det BMW gjør synes jeg. Det er bra at BMW utvikler elbiler og smarte hybridløsninger men i andre enden syens jeg det har stått stille en stund, ikke noe særlig fokus på hverken ny M1 eller en lukuscoupe i CL klassen. Se på Mercedes, de klarer dette med å gjøre begge deler meget fint synes jeg og de er på full fart tilbake fra "glemselen" Nei det er ikke det BMW gjør, dette er en modell. Mercedes har levert alt fra dårlige rustne varebiler, til små konebiler med fwd som velter i flere 10 år nå. Få opp gluggene gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Mercedes har levert alt fra dårlige rustne varebiler, til små konebiler med fwd som velter i flere 10 år nå. Få opp gluggene gutt. Ja men så har de faen meg gitt oss biler som SLR Mc Laren, SLS, CLS Shooting Brake, AMG Black Series, S65 AMG og nå har de en ny V12 motorisert arvtager til CL på trappene. De skal begynne å produsere rekkeseksere igjen og de har stadig sin selvpustende 3,5 liters V6er som matcher BMW sin turbofirerer på alle disipliner. Men ja, de lager for det meste fortsatt kjedelige taxier som ruster og skrangler og de har lang vei igjen å gå for å ta BMW. Men jeg mener BMW burde begynne å tenke på at konkurransen tilspisser seg på alle områder og at de må gjøre mer enn å komme opp med rare elbiler og halvhjertede Touran konkurrenter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå