Gå til innhold

Min BMW 330Ci E46


torerik01
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke du skal gjøre noe, den er perfekt som den er.

 

...bortsett fra en liten detalj: få vekk de stygge kopi-speilene og få på noen originale M3-speil. :D

 

(og gjerne bytt til grå blinklys foran, samt fjerne lyktelistene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal gjøre noe, den er perfekt som den er.

 

...bortsett fra en liten detalj: få vekk de stygge kopi-speilene og få på noen originale M3-speil. :D

 

(og gjerne bytt til grå blinklys foran, samt fjerne lyktelistene)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt av en lekkerbisken:) Gratulere med fin bil. Eneste jeg ikke liker er øyelokkene men det er jo en smaks sak

Takk for det :) Ja, men sjøl lika eg igrunn dissa augelokka, syns dei er finare enn dei som er avrunda, lik profil som det som er i botnen av lykta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmebil du har kjøpt deg der. Ser ut som et meeeeget bra eksemplar. :) Eneste jeg ville gjort med den er noen breie 18 eller 19" felger, litt spacing og litt senk. Muligens LED-baklykter.

Tusen takk for det :) Trur eg eg kjeme til å beholde dei felgane som er på bilen no, er 19'' :) Felgane bak er spaca, og bilen står med K&W senk med justerbarhøgde og hardhet :) Led-lykter blir nok det neste ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes den var kjempepen slik den er. MEN om du noenganger finner på og gjøre som mange andre og sette på gul film på frontlyktene, SPYR jeg og hele bilens utseende er ødelagt 

kom på en ting, soting av ruter! 

Takk for det :) Hehe, ja har sett fleire som har gjort det med gul film på lyktene. Men lure på om eg skal ha litt mørk ''tint'' på dei når våren kjem, samt og sote alle rutene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...