torerik01 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Tenkte å berre høyre om noken hadde noken forslag til ka som kan gjerast med bilen, og ka som overhode ikkje bør gjerast Martin1993 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 csl bakluke, m3 skjermer, csl frontfanger med splittere, skikkelige 3-delte kantfelger, hellakker til imolarød , oog baaam du har drømme e46 Men den er pen som den er nå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Syntes den var kjempepen slik den er. MEN om du noenganger finner på og gjøre som mange andre og sette på gul film på frontlyktene, SPYR jeg og hele bilens utseende er ødelagt kom på en ting, soting av ruter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Jeg synes ikke du skal gjøre noe, den er perfekt som den er. ...bortsett fra en liten detalj: få vekk de stygge kopi-speilene og få på noen originale M3-speil. (og gjerne bytt til grå blinklys foran, samt fjerne lyktelistene) Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Dette var litt av en lekkerbisken:) Gratulere med fin bil. Eneste jeg ikke liker er øyelokkene men det er jo en smaks sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Drømmebil du har kjøpt deg der. Ser ut som et meeeeget bra eksemplar. Eneste jeg ville gjort med den er noen breie 18 eller 19" felger, litt spacing og litt senk. Muligens LED-baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Jeg synes ikke du skal gjøre noe, den er perfekt som den er. ...bortsett fra en liten detalj: få vekk de stygge kopi-speilene og få på noen originale M3-speil. (og gjerne bytt til grå blinklys foran, samt fjerne lyktelistene) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torerik01 Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Dette var litt av en lekkerbisken:) Gratulere med fin bil. Eneste jeg ikke liker er øyelokkene men det er jo en smaks sak Takk for det Ja, men sjøl lika eg igrunn dissa augelokka, syns dei er finare enn dei som er avrunda, lik profil som det som er i botnen av lykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torerik01 Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Drømmebil du har kjøpt deg der. Ser ut som et meeeeget bra eksemplar. Eneste jeg ville gjort med den er noen breie 18 eller 19" felger, litt spacing og litt senk. Muligens LED-baklykter. Tusen takk for det Trur eg eg kjeme til å beholde dei felgane som er på bilen no, er 19'' Felgane bak er spaca, og bilen står med K&W senk med justerbarhøgde og hardhet Led-lykter blir nok det neste ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torerik01 Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Syntes den var kjempepen slik den er. MEN om du noenganger finner på og gjøre som mange andre og sette på gul film på frontlyktene, SPYR jeg og hele bilens utseende er ødelagt kom på en ting, soting av ruter! Takk for det Hehe, ja har sett fleire som har gjort det med gul film på lyktene. Men lure på om eg skal ha litt mørk ''tint'' på dei når våren kjem, samt og sote alle rutene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torerik01 Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Noken som har erfaring med kompressor på dissa bilane? Pris, arbeid osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelø Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Snakk med SSP. Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Den billigste pressa (TS1) til ESS koster vell ca 40k inkl. montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Pen bil. Syntes toning av ruter, mørke led baklykter og mørke blinkere hadde gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torerik01 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Tenkte å legge ved noken bilde av før og etter eg sandblåste og lakkerte vinterfelgane til bilen blir litt bedre enn ka det va Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå