Gå til innhold

E28 M5 prosjekt. M535 dill


slettaas
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, sveigis skrev:

Huff ,den kulden og bilprosjekt er ikke gøy 😀.

Hagman’sen du har der ,den har jeg og lyst til å teste .

Du får gi en tilbakemelding her når den er testet .😀

Nei, å det hjelper meget lite på pågangsmotet også..😂 

Den hagmansen har jeg blitt anbefalt selv og sett flere har brukt her inne på bimmers. Bruk skumgummipensel om du ikke vil se penselstrøk når det har tørket.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å kjører opp på klasse BE (tilhenger)... møtte på noe tøft man skjeldent ser idag😍 original e28 525i med mtech, brukt som helårsbil. Selges skulle den heller ikke. Artig å se folk tørr å bruke de.😀 fikk lyst på en selv nå😇

C34FC2FE-7F4D-472C-AD70-D2C79D8E4A3B.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sveigis skrev:

Sånn liker jeg og se 😀.

Tenker personen der koser med denne .

Den epoxyen der ,skal jeg og handle nå straks ,lett og legge og blande?😀

Ja, veldig morsomt 😁

Epoxyen er jeg fornøyd med, nå ruster den ivertfall ikke. Blir jo slipt ned igjen når jeg skal sende bilen på lakk. Jeg bruker 3 kaffeskjeer lakk å 1kaffesje herder, blander det i ei brusflaske å rister godt. Det som blir igjen i flaska tørker ikke så det får du brukt senere.👍 jeg legger med skumgummipensel for å slippe penselstrøk, heller ingen problem😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her i skrivende stund å venter på at klokka skal bikke midnatt. Har vært så heldig å kommet over et Taurusrot mtech interiør, som jeg tror vil matche fargen på bilen meeget bra..😀

Interiøret kom jeg over inne på facebook da jeg snakka med en kar på messenger. Ligget i kjelleren hass i 8-10år. Det sto naturligvis 14t herifra😲 (stavanger) så jeg måtte ordne med frakt. Fant så en kar som skal kjøre 15t en vei i hiace nede til stavanger, så han kunne ta det med for meg👏😁 så inatt kjører jeg til berkåk for å plukke opp det nye interiøret til E28’n. 

 

60476F7B-7A8F-45BB-B939-44DDAD20CF72.jpeg

F93174C1-870D-455F-8BFD-51B55EA8F36E.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...