Gå til innhold

E28 M5 prosjekt. M535 dill


slettaas
 Share

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, Larsinnj skrev:

Rødt interiør i sort bil er innertier ja! :D Og gratulerer med positivt svar fra svv.

Ja dette tror jeg blir en nydelig kombinasjon!😀

Takk, det blir en spent dag på Svv når den skal på kontroll.😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Larsinnj skrev:

Hvor skal du vise den? Om du klarer å få deg over fylkesgrensa til Trondheim skal det nok være gode muligheter vertfall :)

Det skal vel gå bra..😊 først skal motoren totaloverhalles å bilen må få seg et strøk lakk.👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo prøvemonteres for å se hvordan det blir. Setetene er så møkkete, ja.. at de ser faktisk helt grusom ut😜😱 nå skal det bestilles skinnpleiesett for å se hva man kan få gjort. Det bruker å gjøre underverker...😉

72A3C07B-A358-49D3-BE23-13AC2F82EA37.thumb.jpeg.8698af4d24747dceae320cd1fcf53ec3.jpegE3CB3FBE-ED71-446C-990E-6C9B7CE3295A.thumb.jpeg.41ce6bc238aef16b52d0dda7795404a3.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 17.46, slettaas skrev:

Ferdig med stolene frem å alle dørsidene. Sjåførstolen skulle hatt noe ny farge om det er å få tak i? Iriterende det hullet også.😅

035A04FF-ED77-457A-BDC7-A9FA43655DDA.jpeg

Flott farge på interiøret der :)
Snakk med en skikkelig detailer, de har gjerne vært på skinnbehandlingskurs, som kan blande farge til å matche osv. :)

Har inne førerstolen til M535`n min hos Groven Car spa i molde jeg, han skulle se på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2019 den 22.16, e30 tic skrev:

Om du finner et likt skinn trekk evt i annen farge så kan det fint farges opp til din farge så blir det 100

Hvor får man kjøpt skinnfarge i taurusrot? Colorlock?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...