Gå til innhold

E28 M5 prosjekt. M535 dill


slettaas
 Share

Anbefalte innlegg

Litt mere 528prep, slipa ned hele skjermkanten å la grunning der så det blir jevnt å fint når jeg lakkerer tårnet. Må også sveise et rusthull helt frem på skjermkanten. IMG_20200103_164342.thumb.jpg.773778395f43af2c8cf94e0140376ac2.jpgIMG_20200103_173317.thumb.jpg.f888db098e6dd06e5ae70d91d9287549.jpg

Når jeg først er av med skjermen å sveiser tårn vil jeg få det så bra som mulig, så jeg la raptor bedliner i innerkjermen for ekstra beskyttelse å et mye penere resultat. IMG_20200103_172313.thumb.jpg.cba13a13652e3f820f0c01a3a8b7525f.jpgIMG_20200103_202121.thumb.jpg.159211c90e04b49058fd96e6da651568.jpg

Nå venter jeg på nye tårnlager, bremseslanger fram å lenkearmer som kommer i posten på mandag. 

-samtidig har jeg fått montert M5 frontleppe. Vinge har jeg liggende å den blir montert etterhvert når jeg er helt sikker på hvordan jeg skal få boret hulla riktig. Har brent meg før på den😅

Så her står den i varmt lokale å gleder seg til sesong å skilter igjen:received_1046100282422965.thumb.jpeg.ae3a6f2fd3b6d64b11a358ebb742fd9a.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sveigis skrev:

Denne blir jo riktig så fin 😀

Den Raptoren ,den så jo knall ut.

Merket du noe på kjøre egenskapene når brilleforingene var dårlige ?

Nei, eller ja. Har ikke prøvd den etter bytte av brilleforingene. Men før jeg bytta å prøvde bilen så var den vinglete å gikk ut å sjekka om jeg hadde pungtert.. Om dette var årsaken vet jeg ikke enda. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, RF91 skrev:

Kor kjøper folk Raptor bedliner? Ser ut som atvda begynna å bli ganske populært under BMW'ane i Norge 😅

Og angåande feste av vinga. Kan du ikkje berre laga ein mal av papp til å merka opp med?

Jeg kjøper hos en lokal lakksjappe, men ingen problem å få bestilt over internett👍

Kanskje en mal av papp er trikset ja🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk begynt på andre siden nå, å der var selvfølgelig demper helt kaputt. Så da blir alt demontert å fjærbein sendt til pulverlakkering. Har nye Bilstein B8 dempere liggende å det blir ikke aktuelt å montere i så stygge fjærbein😅

Se på demper, til og med 3 sveise klatter på toppen😂

 

IMG_20200107_182520.jpg

IMG_20200107_182531.jpg

IMG_20200107_182658.jpg

IMG_20200107_182708.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg b8 😀😀.

Men det her går unna som juling jo og bilen blir jo veldig pen og bra.

Angående Bilstein,mine spesielt foran er ikke hundre ,mer 70 %.

B6 er vel for mer originale biler vel er det ikke det ?

Må nok bytte etterhvert ,hvertfall til neste år .

Tenker Bilstein må være et godt alternativ da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, sveigis skrev:

Misunner deg b8 😀😀.

Men det her går unna som juling jo og bilen blir jo veldig pen og bra.

Angående Bilstein,mine spesielt foran er ikke hundre ,mer 70 %.

B6 er vel for mer originale biler vel er det ikke det ?

Må nok bytte etterhvert ,hvertfall til neste år .

Tenker Bilstein må være et godt alternativ da .

Bilstein demperne fulgte med bilen faktisk, sammen med en drøss andre deler😀 

Var ikke planen at det skulle koste så masse for og få denne på skilt, men når jeg så prisen på nye hjullagernav foran ble jeg litt skremt🙈😂 men fikk bestilt nytt både skjold å hjullager så det gjenstår å demontere andre siden igjen å få levert på lakkering atter en gang.. 😅

B6 er nok et snillere alternativ og ikke like stivt? + at du kan velge mellom kort og lang demper avhengi om du har senkesett? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, slettaas skrev:

Bilstein demperne fulgte med bilen faktisk, sammen med en drøss andre deler😀 

Var ikke planen at det skulle koste så masse for og få denne på skilt, men når jeg så prisen på nye hjullagernav foran ble jeg litt skremt🙈😂 men fikk bestilt nytt både skjold å hjullager så det gjenstår å demontere andre siden igjen å få levert på lakkering atter en gang.. 😅

B6 er nok et snillere alternativ og ikke like stivt? + at du kan velge mellom kort og lang demper avhengi om du har senkesett? 

 

Takk for info.😀

Ja jeg har jo ikke senk ,så ser for meg b6 må være gode greier .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...