Gå til innhold

F10 Mia is the name. Vurderes solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk for kompliment. Har fulgt med på tråden din også og må jo si at det er litt av en maskin du har fått deg. Jeg er sånn som bytter biler gjerne hvert halv år, men nå har jeg hatt F10 i to år. Rett og slett for det du sier, at jeg også synes det er den beste bilen i handelen. Savner dog en sekser under panseret men dette var dessverre ikke tema når jeg kjøpte min for ett par år siden grunnet budsjett. Frister litt nå å bytte den ut med en 535 da prisene på disse er blitt til å leve med. Men så var det dette verditapet da som må svelges, foruten at jeg synes bilen egentlig er perfekt. (-motorlyd:p)

M-logoen på bremsene er så enkelt som klistremerket fra Ebay. Calipre lakket med pensel og hammerlakk som matcher bilen litt for godt til at en ikke skulle tro at det ikke var orginalfargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kompliment. Har fulgt med på tråden din også og må jo si at det er litt av en maskin du har fått deg. Jeg er sånn som bytter biler gjerne hvert halv år, men nå har jeg hatt F10 i to år. Rett og slett for det du sier, at jeg også synes det er den beste bilen i handelen. Savner dog en sekser under panseret men dette var dessverre ikke tema når jeg kjøpte min for ett par år siden grunnet budsjett. Frister litt nå å bytte den ut med en 535 da prisene på disse er blitt til å leve med. Men så var det dette verditapet da som må svelges, foruten at jeg synes bilen egentlig er perfekt. (-motorlyd:p)

M-logoen på bremsene er så enkelt som klistremerket fra Ebay. Calipre lakket med pensel og hammerlakk som matcher bilen litt for godt til at en ikke skulle tro at det ikke var orginalfargen.

Så hyggelig da, ja 530en er virkelig en fantastisk motor og 535d er jo ett fyrverkeri. Jeg derimot handler bil for å ha dem en stund, og F10en tror jeg at kommer til å bli i mitt eie i mange år fremover. For første gang i min bilkarriere så er det ingen andre biler jeg har lyst på, kun en liten liste med utbedringer jeg vil gjøre på bilen jeg har ;)

Takk for tipset forøvrig, blir nok å gjøre noe av det samme og M logoen var jo prikken over Ien synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var feet da! Har ikke så god greie på sånt men hva kan noe sånt ligge på med dekk og hvem forhandler evt? Alltid vært fan av bbs.

AutoGrip er norsk importør av BBS og på deres nettsider har de en liste over forhandlere. 

Pris i Norge vet jeg ikke, men i Tyskland fant jeg pris på 530 Euro for 20x9 felgen og 565 Euro for 20x10.5 felgen, så 2190 Euro for et sett.

BBS vil aldri bli billig, men så får du kvalitet deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 20.000 for mine Avantgarde M510 med Falken FK452 i 21". Litt pruting og krangling så oppnår du nok noe av samme prisen, selv om jeg har litt kontakter. Men ettersom euroen har gått opp/kronen har falt så øker nok også prisen noe på sikt.

Hvem forhandler disse?

Endret av chrisen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...