Gå til innhold

Ikke kjøp noe av bilbelysning.no


Sindre Dahl
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg sier det igjen. Tror vi kan sette streken over saken her. Hva hu dama har skrevet har ingenting å, fordi saken handlet om Julian og innehaver av bilbelysning.

Men ser ingen grunn til at vi snakker om saken her mer nå. Bilbelysning har bare hatt dårlig taleevne og kundeservice, har ikke tatt betalt for en vare og ikke sendt.Kanskje moderator skal komme inn bildet og låse emnet eller noe??? Er ikke vits i å strø mer salt på såret når det har begynt å gro seg til igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke en ting, hvorfor gidder folk å betale alt for mye for pærer, når man bare kan bestille fra ebay? Bare for å sette det på spissen: Bilbelysning.no selger disse pærene for 200,- kr for 2 stk http://bilbelysning.no/produkt/led-parer/t10-w5w-ba9s/t10-canbus-led-9-smd

På ebay får du 10 stk tilsvarende pærer for 62,- INKLUDERT gratis frakt: http://www.ebay.com/itm/10x-White-LED-Error-Free-Canbus-5050-9-SMD-Side-Wedge-Light-Bulb-T10-194-168-W5W-/191019996917?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2c79add6f5&vxp=mtr

Det vil si at de har en fortjeneste på 188,- for 2 stk pærer, hmmm det er noe å tenke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det igjen. Tror vi kan sette streken over saken her. Hva hu dama har skrevet har ingenting å, fordi saken handlet om Julian og innehaver av bilbelysning.

Men ser ingen grunn til at vi snakker om saken her mer nå. Bilbelysning har bare hatt dårlig taleevne og kundeservice, har ikke tatt betalt for en vare og ikke sendt.Kanskje moderator skal komme inn bildet og låse emnet eller noe??? Er ikke vits i å strø mer salt på såret når det har begynt å gro seg til igjen :)

Ser du flere ganger har nevnt dette med å sette en strek over saken, kan ikke se helt hvorfor. Du er kanskje helt ferdig, men noen andre kan gjerne være med å diskutere litt til. Akkurat nå har jeg følelsen av at du er Jon Hermansen, eller en medarbeider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selger selv, og hadde jeg sagt noe i NÆRHETEN av det Hermansen sa, så hadde jeg fått sparken før dagen var omme! Skjønner ikke hvorfor folk er så ivrige etter å få saken lagt død? Eneste grunnen til at den "Beklagelsen" kom ut, er KUN fordi han ikke hadde noe valg... Ett simpelt forsøk på å holde på de ytterst få kundene som kommer til å handle hos bilbelysning.no. Kundeservice i en salgsinstans er 80% av salget! Om det er henvendelser om retur, garanti, spm om produkter osv..

Det er ikke kun "legg til handlekurv - gå til kasse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder folk å kjøpe fra dere i det hele tatt? Frekke som fy, uansett snakker dere ikke til kunder på den måten!

Alt dere har får man på ebay til 1/3 av prisen uansett. Jævla svin

Alt du finner i matbutikken koster 1/3 av prisen på Ebay, skal du gå til alle butikkjedene i Norge og kalle de svin også? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du flere ganger har nevnt dette med å sette en strek over saken, kan ikke se helt hvorfor. Du er kanskje helt ferdig, men noen andre kan gjerne være med å diskutere litt til. Akkurat nå har jeg følelsen av at du er Jon Hermansen, eller en medarbeider.

Hahaha, jeg er Jon Hermansen eller en medarbeider faktisk. Hvis du leser hele tråden fra starten av, så skjønner du veldig fort at jeg er ingen av de du tror. Neste gang du skal beskylde noen for å være noen, gjør leksa di.. Hva mer er det å diskutere egentlig?? Siden du har så veldig lyst til å prate om dette?? Saken her har blitt tørr og kjedelig nå, bilbelysning har lagt seg flate og bedt Julian om unnskyldning. Og hovedsaklig så var målet å få frem hvordan bilbelysning oppførte seg og at han skulle si unnskyld. Og det er gjort og utført. Livet går videre både med og uten bilbelysning......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg er Jon Hermansen eller en medarbeider faktisk. Hvis du leser hele tråden fra starten av, så skjønner du veldig fort at jeg er ingen av de du tror. Neste gang du skal beskylde noen for å være noen, gjør leksa di.. Hva mer er det å diskutere egentlig?? Siden du har så veldig lyst til å prate om dette?? Saken her har blitt tørr og kjedelig nå, bilbelysning har lagt seg flate og bedt Julian om unnskyldning. Og hovedsaklig så var målet å få frem hvordan bilbelysning oppførte seg og at han skulle si unnskyld. Og det er gjort og utført. Livet går videre både med og uten bilbelysning......

 

Det står deg jo helt fritt å la være å lese videre i tråden hvis det plager deg at noen skriver i den ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la det spore helt av her nå.

Tråden blir stående åpen enn sålenge. Ser ingen grunn til å stenge den bare fordi bilbelysning har beklaget seg.

Han tok et valg. Og det får han stå for. Alt blir ikke borte og glemt bare ved og beklage.

Det kan komme ny info i saken eller nye hendelser med samme firma som folk bør vite. Da kan folk i fremtiden også eventuelt dele sine erfaringer eller info om bedriften her i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg er Jon Hermansen eller en medarbeider faktisk. Hvis du leser hele tråden fra starten av, så skjønner du veldig fort at jeg er ingen av de du tror. Neste gang du skal beskylde noen for å være noen, gjør leksa di.. Hva mer er det å diskutere egentlig?? Siden du har så veldig lyst til å prate om dette?? Saken her har blitt tørr og kjedelig nå, bilbelysning har lagt seg flate og bedt Julian om unnskyldning. Og hovedsaklig så var målet å få frem hvordan bilbelysning oppførte seg og at han skulle si unnskyld. Og det er gjort og utført. Livet går videre både med og uten bilbelysning......

Jeg nevnte at jeg hadde følelsen at du var Jon Hermansen eller en medarbeider, jeg sa ikke at du var det. Men uansett så hjelper det ikke veldig at denne Jon har unnskyldt seg for det var under press ikke fordi han ville det, tror JEG. Og siden du bmw cab ikke har noen interesse for tråden lengre les noe annet eller gå ut å måk snø eller et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke en ting, hvorfor gidder folk å betale alt for mye for pærer, når man bare kan bestille fra ebay? Bare for å sette det på spissen: Bilbelysning.no selger disse pærene for 200,- kr for 2 stk http://bilbelysning.no/produkt/led-parer/t10-w5w-ba9s/t10-canbus-led-9-smd

På ebay får du 10 stk tilsvarende pærer for 62,- INKLUDERT gratis frakt: http://www.ebay.com/itm/10x-White-LED-Error-Free-Canbus-5050-9-SMD-Side-Wedge-Light-Bulb-T10-194-168-W5W-/191019996917?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2c79add6f5&vxp=mtr

Det vil si at de har en fortjeneste på 188,- for 2 stk pærer, hmmm det er noe å tenke på det :)

 

 

Er jo greit å støtte norsk næringsliv i ny og ne og ikke sende alle pengene våre ut av landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...