Kjennern Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Virket ikke, de byttet noe deler så var den OK igjen. Var visst en kjent sak med bytte greie fra BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogart_520DAT Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Hei, Da har min luftbelg gjort sitt. Legger seg nedpå etter kort tids parkering. 2011 modell import. Antar det ikke er no å hente på kampanje her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Har du hørt med BMW? Det er jo de som sitter på fasiten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Desember 27, 2016 Share Skrevet Desember 27, 2016 (endret) Vanlig problem dette tydligvis. Min 5er er ca 4år 100k km og i dag stod den nede på dekket på høyre side. Kjørte innom bavaria og dem skifter belgen på garanti, Samme dag som jeg var innom. Det er god service. Endret Desember 27, 2016 av dopus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Januar 3, 2017 Share Skrevet Januar 3, 2017 Har 1 stk Arnott belg liggende hvis noen skulle trenge. Min høyre ble defekt og jeg visste ikke at venstre allerede var byttet til Arnott. Bestilte derfor to stk for å ha like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henning Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Tydelig et vanlig problem. Min datt nedpå på venstre siden bak. Jæger skal se på den men frykter jeg må punge ut selv (import med Car Protect garanti, der er det bingo hva de dekker). Har skrudd litt på tidligere biler; er det ok å bytte selv. Noen med en god oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwadept Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Det ligger video på youtube fra Arnott der de bytter på en X5. Det er lik fremgangsmåte på F11. Et par ting som er litt ulikt i forhold til videoen. Jeg koblet ikke ut kompressoren, bare skrudde av tenningen. Jeg måtte punktere belgen med kniv siden den hadde blåst seg opp før jeg begynte. Deretter klemmer du den sammen så den løsner fra bunnen, så skal du vri så den løsner i toppen. Var knotete å vri den nye på plass, men du kjenner om den kommer i sporet. Vær forsiktig når du skal jekke bilen ned samtidig som den blåses opp igjen. Anbefaler å smøre inn med silikon for å øke levetid på gummien. Jeg brukte "Vinyl and rubber care" fra Autoglym. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henning Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Den ser jo grei ut, håpet det skulle være like enkelt på F11. Da får jeg bare se hva Car Protect sier angående garanti. De dekket feil på bremsene, men vannlekkasje dekket de ikke......... Autoglym Vinyl and Rubber er genial, så den har jeg tenkt å bruke ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasnesen Skrevet Januar 11, 2017 Share Skrevet Januar 11, 2017 21 timer siden, Per-Henning skrev: Den ser jo grei ut, håpet det skulle være like enkelt på F11. Da får jeg bare se hva Car Protect sier angående garanti. De dekket feil på bremsene, men vannlekkasje dekket de ikke......... Autoglym Vinyl and Rubber er genial, så den har jeg tenkt å bruke ja. Hei Car Protect tok nyleg min belg på garanti så det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarn Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 Triks som skal prøves på luftbelger mot steinsprut: http://www.jula.no/catalog/bygg-og-maling/maling-og-fugemasse/spraymaling/spraylakk/gummispray-623113/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå